Translate

致地理堂的信

親愛的地理堂


請恕我們冒昧,借用閣下的網誌以表我們對您的謝意。閣下深明今日大厦曾經制水,當回復供水後需要開水喉數分鐘以沖去自來水中的沙泥。令人感動者是閣下沒有浪費這些水源,把握機遇替我們清洗一番。何況今天閣下放工比往時為晚,但仍為我們抽出寶貴時間,足見高義。在此我們再一次多謝您!我們盼望後會有期,下一次的清洗仍與今趟一樣,會是三個月後的事情。


浴室三友 缸、厠、盆 敬上


14 則留言:

  1. 珍惜用水
    [版主回覆05/22/2008 19:18:00]很少自己會這樣環保

    回覆刪除
  2. 還真是光亮雪白......
    [版主回覆05/23/2008 07:59:00]其實還可以洗得更乾淨一點。

    回覆刪除
  3. 呢篇是否名符其實的廁所文章?
    [版主回覆05/23/2008 08:00:00]那就要問缸、厠、盆三位了

    回覆刪除
  4. 「三個沒有清洗都可以洗得到這樣」? 講真訝? 真是雪白無比喎!
    [版主回覆05/23/2008 08:03:00]上次洗咪係年廿八囉!
    http://hk.myblog.yahoo.com/dilaton-blog/article?mid=3441

    回覆刪除
  5. 錯誤地删除了一個回應,請常威兄見諒!

    回覆刪除
  6. 我有留言咩? 你搞錯啦!
    不過你都幾勁!扮哂廁所三寶寫篇野黎歌頌自己!正如鯊兄所講,的確係屎坑文章,好野!
    ps. 你屋企有女人咩?點解個塔邊有個垃圾桶?你有d衛生野要掉呀?
    [版主回覆05/23/2008 11:12:00]唔係你?!我最近果然開始有老人痴呆
    我歌頌自己?!你肯定沒有看最後一句話!
    PS. 廁所垃圾桶用途不止放白色太陽鎗嘛,老人紙尿片一樣可以放入去架!

    回覆刪除
  7. 水中的沙泥?!
    咁咪即係做埋磨沙 lor.....  哈哈哈哈哈哈哈哈哈~
    [版主回覆05/23/2008 11:16:00]對於模型人來講,磨沙嘅做法與你的略有不同

    回覆刪除
  8. 頂你吖,扮鬼扮馬,仲要第一個回應,自編自導自演……
    下次會唔會「認屎認屁」呢?
    [版主回覆05/24/2008 23:08:00]認屎認屁,又幾好諗頭喎!

    回覆刪除
  9. 你係未用上模型車油方法, 將佢地重新噴過白色及拋光的?
    [版主回覆05/24/2008 23:10:00]你啱一半,是用上砌模型車的方法,用白潔布打磨

    回覆刪除
  10. 妖! 洗廁所就廁所啦! 改個咁好聽既名,被呃了入來...
    [版主回覆05/26/2008 09:56:00]「朋友,歡迎您一起與我分享一刻的無聊。」

    回覆刪除
  11. 講笑姐,咁認真!!!!!!!
    [版主回覆05/26/2008 10:10:00]朋友,我只 copy-and-paste 上面句話啫,又有幾認真呀

    回覆刪除
  12. 你年輕時,有無睇過白先勇的作品?
    [版主回覆05/27/2008 11:04:00]無,我年輕時睇.....教科書多

    回覆刪除
  13. 坐廁前面張地壇有無清潔吓? 佢無出聲歌頌你嘅? 當你如廁(小)時, 有可能會射到佢果喎!
    [版主回覆05/27/2008 11:13:00]今次無,聖誕時洗過一次  我屋企無後園;洗不是大問題,放幾日等乾才是問題。所以聖誕離開屋企成個禮拜的時間就是大好機會放在浴缸面讓它自己乾。當時我身不在屋企在多倫多,所以可能那時侯張地壇有歌頌過我但我不知道

    回覆刪除