Translate

山中方一日,世上已千年

我在十月二號至六號去了渥太華五日,這段時侯不是日本模型雜誌出版的前後日子,按理不會有甚麼特別的模型消息。但昨天上網一看,我之前未知的12月出品計有 MG 版 Strike Freedom、08小隊氣墊車及一部 HGUC 吉姆。短短五日沒有上網,地球就好似轉多了幾個圈一樣!


14 則留言:

  1. 隻吉姆比之前的powerd GM更強,更型﹗一部街機「戰場之絆」又帶多幾部新MS出世﹗

    回覆刪除
  2. 隻 GM 好似有o的唔知點咁……但隻 08 Hovercraft 一定入!

    回覆刪除
  3. 隻吉姆我恐怕還需一段時間才可接受;但同小鯊一樣,架氣墊車就不會放過了

    回覆刪除
  4. 你要 1:35 61式?!EX系會出就唔奇!不過老實講,61式設計太真實,少了一點科幻味道。

    回覆刪除
  5. 路過的人﹕「你們要訂模型嗎?」

    回覆刪除
  6. 我想問兩位,隻吉姆幾好丫,是否其武器太怪,令你們有所保留呢?

    回覆刪除
  7. 好期待隻吉吉!武器係有少少怪,不過玩模型好自由,可以配你想要既野上去麻,個主體型仔未得攞hahaha

    回覆刪除
  8. Crabchiu: 你受我訂嗎?你收 Paypal?! 我同意 YAYA 兄的講法,主體比武器更重要,但問題是這幅相是我初次見這設計。通常紙上設計比模型為佳,所以從模型上初次見這設計就覺得有保留。

    回覆刪除
  9. 當然受呢﹗paypal都收。當你收到貨一切ok,才科水也不遲呢。

    回覆刪除
  10. 反而我覺得隻GM....幾好.......有很大發揮空間。

    回覆刪除
  11. Crabchiu 你收 Paypal 的話就預我一盒 hovercraft 吧,請在有貨時再提提我吧,謝!

    回覆刪除
  12. 隻 GM 真係幾得,MG SF 又要買,慘

    回覆刪除
  13. 所以我最多會買 MG SF 而沒有打算買隻 GM!

    回覆刪除