Translate

大魔回顧:MG 大魔

這部大魔是我在 1999 年離開香港前買的最後一盒(MG)模型,所以我清楚記得它是笨大在該年六月推出的。這模型有紀念價值乎?還未算,皆因它是我在 2000 年搬去渥太華居住後首件完成的模型,一數就是七年半前的製作了!可惜基本上這模型是失敗作,皆因我嘗試用淺色去作陰影色,但出來的效果是完全不自然,所以自有這台作品後,我對陰影色的選擇就保守得多了。


15 則留言:

  1. 好靚仔~
    淺色陰影我覺得好OK喎, 有時沙漠化都係用得著..
    個人我鐘意你呢隻陰影多D~
    另外, 紅色水貼係咪用舊版1/100大魔架.?
    [版主回覆02/26/2008 10:58:00]謝
    那「水貼」嘛,應該是 1999 年某期電擊附送的貼紙

    回覆刪除
  2. 1999出嘅大魔? 你改咗好多嘢呀? 睇嚟我都要入番隻先得!
    [版主回覆02/26/2008 12:23:00]其實主體只磨圓了肩護甲,其他小改做只放於武器上矣。

    回覆刪除
  3. 淺色陰影OK喎, 成日都深色陰影會好乏味...
    [版主回覆02/27/2008 11:13:00]謝

    回覆刪除
  4. 都唔係吖,幾正播,用呢種色上陰影又幾特別 ....... 咁耐之前都已經砌得咁正,利害! ~.......
    [版主回覆02/27/2008 11:12:00]言重了

    回覆刪除
  5. 其實咁又有另一番感覺喎!
    幻想緊uncion 用依一種手法上色, 邊位好像發光咁!
    應該非常好看!
    [版主回覆02/27/2008 11:12:00]這個做法我也有想過,但如此上色後還是不要變回獨角獸型態為好。

    回覆刪除
  6. Luckily,I will play "child group"!
    [版主回覆02/27/2008 11:10:00]Good luck then!

    回覆刪除
  7. 冇野既!又唔好當係失敗。咪當係劇情所需,心口個發光Xenon燈武器(唔知叫咩名)用緊時反光既顏色囉!
    [版主回覆02/27/2008 11:09:00]咁都得

    回覆刪除
  8. 都唔算失敗呀.....自己知其長短,離成功不遠....
    其實噴陰影係要不斷嘗試才知其 "橋妙"....
    作品保護得很好,小弟嘅大魔已封了一層塵.....
    [版主回覆02/27/2008 11:08:00]何止沒有塵,這模型跟我從渥太華搬去夏理法斯,在那裡又搬多次屋,去年又從夏理法斯搬番去渥太華,如何呢

    回覆刪除
  9. 淺色陰影,幾特別啦-o-"
    好似發緊光咁!
    另類的作品!
    [版主回覆02/27/2008 11:04:00]謝

    回覆刪除
  10. o依?小姐,成身都係野,shopping 返呀?
    [版主回覆02/27/2008 11:04:00]「我啋,都咁嘅身型咯,仲小乜鬼姐吖;你咪鬼阻住我返屋企煮飯啦!」

    回覆刪除
  11. 呢種淺色陰影都ok wor 不過係唔太match係dom姐, 如果係seed系或者係無咁寫實既就唔錯 其實依家咁樣我覺得有D似之前D MSV盒既風格,幾特別下
    [版主回覆02/28/2008 10:00:00]謝謝

    回覆刪除
  12. 感覺唔錯呀,多方面賞試先有進步。
    [版主回覆02/28/2008 10:02:00]所以我雖云是失敗,但並沒有甚麼挫敗感。輸不重要,知衰甚麽才重要。

    回覆刪除
  13. 發光的大魔 ,好特別喎
    [版主回覆02/28/2008 10:06:00]夜晚見此魔可能瞓唔着

    回覆刪除
  14. 呢隻上色法都常見, 有一流派好喜歡用, 多見在高達等鮮色機體上. 想請教係先上紫再在線位及邊沿噴上淺色, 定係在淺色上再做max噴法?
    [版主回覆02/29/2008 12:32:00]大家交流一下,不用客氣。我習慣先上陰影色才上主色,換言之在這部大魔中是先上淺色(紫紅色)後才上主色(紫色)。這個做法的好處是,上陰影色時通常不會怎樣出意外,而假如在上主色時出意外噴得太濃太厚的話,後果只不過是好似沒有陰影吧,對模型外觀無甚破壞。但如果倒轉先上主色後在線位及邊沿噴陰影色的話,一旦陰影色噴得太濃太厚就對模型外觀有負面的影響。

    回覆刪除
  15. 唔試又點知效果,所以我唔覺得是失敗,
    再者都可以將陰影再噴,再噴返深色...
    [版主回覆03/03/2008 08:18:00]有考慮過再噴,但錯了就由它篤口篤鼻警介自己別再犯這個錯失!

    回覆刪除