Translate

電擊前最後更新

等了多個月,今晚終於做了最有趣的一個工序:製作關節套。其實昨天已經造了,但要等一天時間乾燥,所以現在本來要上水貼的工序也要讓路看看效果。效果沒有想象中理想,但可以在這層套上再加,所以還可以上訴。但話分兩頭,第一層永遠是最難搞,因為要兼顧造形,所以表面和厚薄很難控制得好。


下圖:膝關節的分件和假關節套。



下圖:足關節的關節套。給我扯爛了,好彩可以簡便地修補,所以無需太擔心。



下圖:肩關節套。上圖中兩組關節如果用硬物料造關節套的話,問題其實不大,因為那兩個關節的活動只限於 1-dimensional。相反肩關節是 3-dimensional (上下左右及旋轉),用硬物料造關節套要事先知道雙臂該怎樣放。但在連武器也未完成的現在,又叫我怎決定雙臂的擺放呢?



下圖:加上肩護甲後就似模似樣了。



註:如果還猜不出我用了甚麼物料的話,請按下面的引用吧。

13 則留言:

  1. 真係一絲不苟,讚!
    [版主回覆06/28/2008 13:34:00]盡力而為啦。

    回覆刪除
  2. 呢隻大魔係咪出渕裕嘅設定嚟?
    [版主回覆06/28/2008 13:36:00]這是 MSV 的大魔,恐怕是大河的手筆,那時出渕裕應該未紅。

    回覆刪除
  3. 如果衰左點算
    [版主回覆06/28/2008 23:02:00]這東西就好似濃的遮蓋液,大不了撕去重造一次。它對塑膠沒有腐蝕,但因為我加入了水性油,對油性塗膜有少少影響,不過問題不大。

    回覆刪除
  4. 好認真既工序,期待期待 !! 胸甲隻色好正 (講真,個人意見), 好想睇下遟D成品既全部用色 !! ~ ...
    [版主回覆06/28/2008 23:04:00]謝謝,成品要等電擊了。現在再透露的話到時就唔過癮了。

    回覆刪除
  5. 會唔會好做機動警察D防彈背心咁,加D皮帶幫D關節套做定位用?
    [版主回覆06/28/2008 23:04:00]Good idea,一於諗諗佢,多謝

    回覆刪除
  6. 咁整法.....有沙漠 feel....
    [版主回覆06/28/2008 23:05:00]這部 MSV 原本就是用在沙漠中吧。

    回覆刪除
  7. 期待演出!
    [版主回覆06/30/2008 11:35:00]大家咁話!

    回覆刪除
  8. 咁係咪在電擊前無得睇嘢啦?
    [版主回覆06/30/2008 11:36:00]其實仲有一次,因為我忘記了武器未更新過

    回覆刪除
  9. 會擺出硬直的姿態嗎.?發覺地理堂兄工序好順, 一PARTPART咁又唔會好心急咁.好鬼有宗師風範
    十分期待隻大魔真身~
     
    [版主回覆06/30/2008 11:40:00]你言重了,只不過這隻已是自己砌過第三隻 MG 大魔,而且工序不少,所以可以/需要把步驟計畫好一點才能依期完成。

    回覆刪除
  10. 我真係諗都無諗過軟膠咁玩, 我又學到野啦!
    好期待成品, 可惜我都係未必去到參觀, 唯有之後先睇啦. (你唔會唔post完成品d相掛? )
    [版主回覆07/01/2008 08:48:00]只是一個嘗試吧,效果又不是十全十美
    電擊交了件我才會放完成品的相。

    回覆刪除
  11. 不如試下用個隻牙膏型黑色防水膠 ! 乾左有彈性 ! 好似玻璃膠甘ka !
    [版主回覆07/01/2008 08:49:00]不幸地我不是住在香港,所以不清楚你所指的防水膠。

    回覆刪除
  12. 很期待呢,一於(電擊) 睇實物!
    [版主回覆07/02/2008 06:23:00]礙於電擊賽例,唯有等一下。

    回覆刪除
  13. 軟關節套
    最近入手果堆Patlabor, Helldiver果條褲好短, 手瓜又粗
    諗住要重造, 如果用硬料, 可能參考MG 路飛 條褲
    [大佬John回覆08/18/2013 18:04:13]厚的話可能會易裂開
    [版主回覆08/18/2013 07:18:18]我這個是失敗例子呢!話時話,用自由樹脂又會否可行呢?

    回覆刪除