Translate

鞭的啟示

問題:如果要為空芯膠管補強的話,應該怎辦?


答案:據千百萬年進化的啟示,在管內灌入液體


下圖:所指者就是這種膠管



下圖:所指者就是這種液體 resin,兩種以相等份量混合後,除了會變硬之外,對塑膠的黏力亦甚強。



下圖:就是要把一支「L」型的銅管埋在整了形的白膠管內,才需要用液態的東西灌入白膠管之內去定位和補強。



下圖:上面的部件就是部份連接大魔手臂和盾牌的部份


14 則留言:

  1. 好玩!好玩!
    [版主回覆06/10/2008 10:45:00]鞭?!

    回覆刪除
  2. 好似染髮劑咁既?
    加左會唔會重得滯?
    [版主回覆06/10/2008 10:48:00]其實份量好少,而且與那塊全用 Mori Mori 做的盾牌相比,實在不可同日而語。

    回覆刪除
  3. 好玩的鞭鞭....
    [版主回覆06/11/2008 13:01:00]真係好難回覆你

    回覆刪除
  4. 空心膠管咁粗嘅?
    [版主回覆06/11/2008 13:00:00]可惜 Evergreen 沒有出更粗的空芯膠管

    回覆刪除
  5. 係我見過最大支既盾牌連接件!
    [版主回覆06/11/2008 12:59:00]原因好簡單,因為可能是用在你見過最大的一塊盾牌上嘛

    回覆刪除
  6. 又鞭又變硬, 神奇! 頂死D阿星.
    講真: 加國有好多特別"架餐"賣, 定係多數工業用的?  Thanks.
    [版主回覆06/11/2008 12:56:00]上面你見所有東西,除了 Wave 的 ball joint 外全部物料可以在我屋企附近的模型舖有售,睇怕不是工業用的吧!

    回覆刪除
  7. 睇第三張圖以為實物好大,再睇第4張之後,好野,好野﹗﹗
    BTW, 剛買了PS3,幾時連線鍊車?
    [版主回覆06/11/2008 12:53:00]你這魔鬼不要誘惑我,電擊前我都不會打機的!BTW,我叫 "dilaton"

    回覆刪除
  8. 差不多樣樣都自製....
    即係會有個盾牌呢.....
    [版主回覆06/11/2008 12:49:00]我總喜歡 MS 拿盾牌

    回覆刪除
  9. 大圓餅果塊係搖控直皮帶齒?
    [版主回覆06/11/2008 12:48:00]非也非也,你這個問題已為君解釋了
    http://hk.myblog.yahoo.com/dilaton-blog/article?mid=4946

    回覆刪除
  10. 唔知陣味會唔會好勁呢?
    [版主回覆06/11/2008 12:47:00]它不是揮發性強的物料,所以味道並不霸道。

    回覆刪除
  11. 果兩支resin開了口後可保存多久呢 ?
    [版主回覆06/11/2008 12:46:00]那兩支 2003 年買的,早兩日仍無問題使用,而我平時只放在紙箱中,亦沒有密封

    回覆刪除
  12. 好想睇個大盾啊 用凸紋板圍個有冇d 特別技巧??
    [版主回覆06/11/2008 13:39:00]個盾係秘密武器
    圍邊因為要屈曲膠板,之後用膠水痴,所以膠水很容易弄爆 Evergreen 的膠料。唯一的解決方法是先把凸紋板磨薄了才用膠水,這個做法尤其需要用在半徑小的物件上。

    回覆刪除
  13.  即是叫我search你鍊啦﹗﹗
    [版主回覆06/11/2008 13:40:00]你可以 search 我,但唔可以逼我鍊

    回覆刪除
  14. 好心急 又學到野
    [版主回覆06/11/2008 17:52:00]分享一下啫

    回覆刪除