Translate

有嘢睇

這幾日趕工可謂到了日月無光,血流成河的地步。昨晚砌到凌晨四點,又加今早再下一城,終於到了可以噴最後一次灰的地步,鐵定明天開始上色!



其實所謂上色也只限於這部 MG 大魔的主體,武器還未打磨修補好,但應該可以在等主體的水貼乾透期間打磨好。看來出發去香港前可以完成,而且還可能有幾日時間剩


同場加映今日去 Purolator 取到手的 Gran Turismo 用的軚盤。這東西四月尾五月頭美國已經有貨,加拿大卻還是早幾日前才派貨。因為趕電擊的關係,只試玩了四五個圈的賽事,效果果然比單用手掣好得多


14 則留言:

  1. 個 feel 唔同晒....
    背部兩個大窿有無搞作......
    [版主回覆06/22/2008 13:58:00]那兩個大沽窿在設定中是推進器,所以只做些行貨嘢就過骨了

    回覆刪除
  2. 好正!
    [版主回覆06/22/2008 13:58:00]謝謝。

    回覆刪除
  3. 肩上的設計,有點偵察型。
    [版主回覆06/22/2008 14:00:00]設定中肩上是通喉管,所以那地方並非偵察器之類的東西。

    回覆刪除
  4. 加了不少details 哩, 眼內的可否比多少少黎睇?
    [版主回覆06/23/2008 12:19:00]眼內或頭內我沒有影相,現在模型正在上色也不便影相,所以無相可看,抱歉!

    回覆刪除
  5. 個軚盤有冇震盪架?駛唔駛插線架?有冇藍芽對應架?介紹下好喎!
    [版主回覆06/23/2008 12:15:00]正如上面所說,我試完就入了箱沒有多玩,所以你還是自己看下面條連結吧。
    Logitech Driving Force GT

    回覆刪除
  6. 嘩 ! 都改咗唔少嘢喎 !
    問題老年 : 到底要噴幾多次灰 嫁 ?
    [版主回覆06/23/2008 12:21:00]這個 問題無一刀切的答案,除了視乎個人修補瑕疵的技術外,灰的粗幼也是關鍵。

    回覆刪除
  7. 我想郁都唔郁得啊   起碼仲要停一日
    [版主回覆06/23/2008 12:23:00]你插到腳指又唔係手指,咁都要停

    回覆刪除
  8. 唔係啊..... 要準備揾工d 野.... 我hae 左成個幾月啦, 唔可以再咁! 我寧願停兩日攪掂晒d 野等我可以開始揾工!! 只要可以開始揾工就會繼續趕路!

    回覆刪除
  9. 好!
    用軚盤入彎準d, 但玩得多會攰.
    [版主回覆06/25/2008 08:37:00]有機會玩得多,攰都抵啦

    回覆刪除
  10. 個軚盤好正呀, 真係好玩好多, 我只有 PS 2 個, 不過搶軚真係好過癮
    [版主回覆06/25/2008 08:38:00]我都略試到搶軚的感覺

    回覆刪除
  11. 個頭改得好正 期待大作
    [版主回覆06/25/2008 08:39:00]謝謝

    回覆刪除
  12. 原來個做形係咁...  等多幾日便有完成品看吧?
    [版主回覆06/25/2008 08:40:00]多幾日恐怕都未可以組合起來,還有好多步驟要做。

    回覆刪除
  13. 等著你回來﹗﹗
    [版主回覆06/25/2008 08:41:00]期待期待

    回覆刪除
  14. 咦?! 冇耐就可見到實物了.
    [版主回覆06/27/2008 02:48:00]最多等到七月三十一號

    回覆刪除