Translate

行色悄悄

星期六一早起行去了多倫多,目的有不少,而其中一個是取回手提電話的充電器!因為我渥太華的家是沒有安裝地線電話,所以一切電話通訊全靠一個手提電話。這個電話對上一次充電是七月初回港之前,在香港時一直關掉。所以從香港回來後這一個星期,電話全賴僅餘的電力吊命之餘,亦只能每日開幾小時,有點似以前香港制水一般!不過嘛,原來我的手提電話充電器不是留了在多倫多,而是遺失了在某個空間角落,唯有另買新的;早知就.......



在多倫多亦買了盒模型,以作為笑笑團的製作。至於這盒 CA$16 元再加 13% 消售稅的模型是有幾貴?!答案是 13 算有多


10 則留言:

  1. 你為了笑笑團咁大投資 ,咁有冇考慮送多兩盒模型作鼓勵呢 ?
    [版主回覆08/18/2008 04:36:00]這個不是問題,你上次有獎品嗎?

    回覆刪除
  2. 13 算...好嚇人的價錢....  
    [版主回覆08/18/2008 04:37:00]已經算賣得平了

    回覆刪除
  3. 嘩..........係香港買兩盒都得 聽聞你買左單反喎
    [版主回覆08/18/2008 04:38:00]果然好事不出門

    回覆刪除
  4. Um..........finally found that Syd is not the most expensive place of selling Gunpla in the world!!!!
    BTW, Canada can use boardband without installing phoneline already?!
    [版主回覆08/18/2008 11:43:00]Broadband internet can be "carried" by phone line or TV cable line (never mind satellite.) My internet comes through my cable TV service provider.

    回覆刪除
  5. 依?單反?相信你應該開竅了!
    http://hk.myblog.yahoo.com/dilaton-blog/article?mid=4830&fid=-1&action=next
    [版主回覆08/18/2008 11:40:00]的確是開了竅:在香港走了一圈,發覺揸單反的也可以比我知更少攝影知識

    回覆刪除
  6. 真係好貴! 不過同你一樣, 唔買又好身痕咁...
    [版主回覆08/18/2008 11:37:00]我買只因為突然間想到用它砌一個 idea

    回覆刪除
  7. 今次出兩隻(or more coming)? 咁笑笑團之後D成品會唔會又留在香港呢? (我公司有位display呀... )
    [版主回覆08/19/2008 05:36:00]這隻都未列入笑笑團之中!

    回覆刪除
  8. 你明明上個blog 話姆力沙,唔通你想整隻飛機比姆力沙踩住?
    [版主回覆08/19/2008 05:37:00]咁又得喎

    回覆刪除
  9. 香港買返去呀嗎下次
    [版主回覆08/19/2008 05:38:00]我在香港時已經有諗過,但最後都係忘記了

    回覆刪除
  10. 你俾我捉字蚤啦! "在多倫多亦買了盒模型,以作為笑笑團的製作。"
    [版主回覆08/19/2008 10:58:00]我買的時侯的確是作為笑笑團的製作,但一日未正式開工未有進度放上來,我還可以轉呔吧?!我指「未列入笑笑團之中」是未正式嘛。

    回覆刪除