Translate

打兵

有人喜歡山長水遠去打蝶,想來原來我比別人更懶,今早趁星期六去了市中心看儀杖兵步操 。回心一想,自己在渥太華前後住了四年,還是首次站在這裡看  要知這步操暑假每天早上皆有,而我在公司的坐位每天都看到和聽到它們起首一段路的步操和軍樂,也許如此就從不去看市中心尾段的過程。


下兩圖:步操隊伍到達前的準備。



下圖:先從另一方步出幾個儀杖兵。



下圖:大隊人馬操到,封路和護送總是難免。



下圖:原來操到這裡時的軍樂與開始時常在公司聽到的有不同;這裡的就好聽有氣勢得多了!



下圖:大家立正,開始乾煎。(落雨的話就自然不是乾煎,會是濕焗。)



下圖:一條茂利登場。



下圖:原來他要檢閱眾人和講幾句話。



下圖:跟住是操回軍營(不遠又不大),才正正式式的「散 band」!



同場加映附近的景物



上圖中的橋(中央有部紅白色巴士的橋)是從下圖中的橋(河上的跨河橋)互相影過來的。


14 則留言:

  1. 我都好想親身睇下呢d 儀杖兵步操呢~~ 一定好壯觀 ps 如果有支長焦距close up 一下士兵既表情會更有feel
    [版主回覆08/24/2008 04:37:00]這還是第一次實戰支 17-85mm 鏡,遲下先出支長焦鏡「打球」  不過當時人太多,好難擠前影 close up。

    回覆刪除
  2. 儀杖隊有很濃厚的英國味道,不是支楓葉旗,會以為到了英國 那些毛毛頭好想摸一下
    [版主回覆08/25/2008 07:01:00]我還是當時才發覺到,毛毛頭的左面有些紅色的東西,右邊就沒有

    回覆刪除
  3. 就係咁啦,當你買左 dslr 之後,突然經常係身邊發生o既平常事都變成新鮮o既事物令你雙腳行出門口的 然後就會跌入敗家之路了
    [版主回覆08/25/2008 07:03:00]我一向八掛,外出影相也不必與 dslr 掛鈎;不幸地,敗家亦然,與 dslr 無關

    回覆刪除
  4. 好想親身睇下
    [版主回覆08/25/2008 07:05:00]夏天七八月來渥太華才有得睇,所以這是旅行團指定動作。

    回覆刪除
  5. 你果邊買鏡好似貴過香港喎
    [版主回覆08/25/2008 07:06:00]係吖,無辦法!好彩部機是平機,不必買貴鏡

    回覆刪除
  6. 哦? 原來加拿大仍保留這英國傳統, 真係唔'影'唔知....
    [版主回覆08/26/2008 06:28:00]所以難怪魁北克省的法裔人要獨立

    回覆刪除
  7. 最後果張好似廸士尼城堡喎!
    [版主回覆08/26/2008 06:30:00]西式建築嘛!

    回覆刪除
  8. 哈哈哈... 我在湾仔住咗五年, 好近會展, 但仲未試過去金紫荊廣場睇升旗...
    [版主回覆08/26/2008 06:30:00]你老哥一定太早起唔到身

    回覆刪除
  9. 我成日覺得呢d野會好悶
    [版主回覆08/26/2008 06:31:00]Bingo!

    回覆刪除
  10. 好正喎, d 御林軍真係好型
    [版主回覆08/26/2008 06:32:00]真係睇得唔打得

    回覆刪除
  11. 玩 dslr 註定係敗家.... 祝師兄長敗長有.... 枝 17-85 都幾濕 wor... 整多枝小白 is 咧....打野爽好多....
    [版主回覆08/26/2008 06:33:00]請問「小白」是甚麼?(新仔問題....)

    回覆刪除
  12. 以後同小弟一樣.....可以 blog 多 d 相俾大家睇....
    [版主回覆08/26/2008 06:34:00]我個 blog 一向已經多風物相架喇!

    回覆刪除
  13. 影相可以令好多平凡事變成平凡!
    平機無問題,一樣可以影靚相,靚鏡用過之後就番唔到轉頭。
    [版主回覆08/26/2008 06:37:00]你唔洗咁快嚇怕我呱

    回覆刪除
  14. http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/ProductDetail.aspx?product_id=321&series_id=41  呢枝就係小白 http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/ProductDetail.aspx?product_id=10291&series_id=41  呢枝就係小小白
    http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/ProductDetail.aspx?product_id=319&series_id=41  呢枝就係大白 btw 你用咩 model ??
    [版主回覆08/27/2008 09:20:00]剛查過,這裡的店舖都只有小小白,還不是間間有貨。而 Canon 已是較廣範較多種類的牌子了!
    我是 450D (當然在北美是叫 Rebel XSi) 加 EF-S 17-85 鏡。

    回覆刪除