Translate

今日大搜刮

昨日一場風暴,叫人足不敢出戶,大大打亂我在離港前的掃貨安排,唯有今天一日走兩日的路。從深水埗黃金找遊戲(鳴謝蟹 sir 指路),又去福利買了盒 B1 bis 坦克,再去鴨寮街買磁石(鳴謝山田 Tom 指路)。之後再轉戰旺角,從聯合入了本電擊之後,就一直在該區兜兜轉轉,找不到想買的 Model Graphix 和 新出的 Fatty。在去大陸之前曾經在兆萬(鳴謝小鯊指路)對面的宇宙船(鳴謝 KITP 指路)見過空運版的 Fatty,當時的價錢是三百六十,心想反正要去大陸不能砌,不妨多等幾天才入手,但一等就差不多錯失了。最無奶油是在旺角找不到書店有金庸的【雪山飛狐】和【飛狐外傳】,唯有作罷。最後在放棄的心情下行入染布房街附近的「賊船」,卻給我找到 Model Graphix 和  Fatty,連山口的 Regult 也買到,算是不枉在旺角流連一番,何況今日的 Fatty 已跌至 $318 了


10 則留言:

  1. 我今日又去了福利,和你失之交臂TIM……
    [版主回覆08/07/2008 23:40:00]好自然,我係行色匆匆的。(但傳說中福利的靚女亦可匆匆一見 )

    回覆刪除
  2. 唔係掛 ? 上次返去福利靚女已經換左 個 肥妹肋喎 ?
    [版主回覆08/08/2008 00:47:00]肥妹仲係到,但靚女個妝勁厚!

    回覆刪除
  3. fatty其實仲可以再抵d... 因為bandai d狗係香港超多死貨...不過趕住走就無計, 係唔係都平過果邊好多?
    [版主回覆08/08/2008 00:47:00]我都知個價可以再落,但六算其實已是健康的價錢了;五算以下就真是不健康的經營了。
    平過果邊好多!

    回覆刪除
  4. 金庸的書照計三聯和商務是頗齊的,不過不知你要的版本是哪一個
    至於福利靚女……其實我諗佢瘦 20 磅左右應該會很好的。
    BTW,係咪星期日走?
    [版主回覆08/08/2008 00:49:00]Saturday 走

    回覆刪除
  5. 買野最開心
    [版主回覆08/08/2008 00:55:00]當然,但如果冇咁熱會更開心

    回覆刪除
  6. 你放過我啦,我記日子,記金錢,記人名,記人樣,記英文字串法都係正常人類水準以下。基本上唔符合 Homo Sapian 的標準。
    [版主回覆08/09/2008 02:05:00]我都冇乜記性,所以交件那晚飯局中我要影相認人;故此下次見到你老人家而我認不到你的話,萬望見諒

    回覆刪除
  7. 買哂諗住要買啲嘢未呀? 臨走前有無飯局呀?
    [版主回覆08/09/2008 01:59:00]不能了,一場八號風球完全打亂了我的計劃

    回覆刪除
  8. 嘩~ 收穫豐富wo~ 入左山口的 Regult 果然識貨 正野!!!
    [版主回覆08/09/2008 01:56:00]山口 VF-1J 也已經入了

    回覆刪除
  9. 哦?! dilaton兄明天要走了! 祝順風!
    (都唔係買o左好多o野o者, 應該可以再狼d~~ )
    [版主回覆08/09/2008 01:54:00]謝謝你!
    (之前入的貨要回家後才好計清楚 )

    回覆刪除
  10. 祝一帆風順啦!
    你都帶左好多戰利品喎!
    [版主回覆08/09/2008 14:19:00]Thanks, I hope all the 戰利品 will arrive home without any problem 

    回覆刪除