Translate

BLOG友笑笑團2009:姆力沙參上!


也許是上次笑笑團的旋風刮得太利害,所以一年未足就又開始召集。上次因為我開了一個很壞的先例,把模型放入盒中寄去香港,所以今次恐怕難以倖免,完成的模型將要遊一個飛機河。故此在模型的選擇方面,要較為簡單實淨;如果可以的話,細小和輕便將會更佳。根據這些要求,上次笑笑團的爛尾作龍飛就立刻出局,因為它是可變的關係,部份關節和零件多數經不起舟車勞頓。至於另一個爛尾作藍雞,恐怕會較繁複和沉重,部份零件也是較脆弱,不適宜遠行。於是乎在另覓選擇下,就挑了這部在深水埗買的 HGUC 版姆力沙與各位團友交流交流。



首先的改造是把小腿修窄。因為回來加拿大的日子還淺,沒有甚麼時間砌模型,所以今晚只能改窄了左小腿。雖然下圖影得不清楚,但修窄了的小腿的校果確實不壞。


13 則留言:

  1. 咁你咪會是今期第二個完成?!
    [版主回覆08/15/2008 20:43:00]恐怕不會

    回覆刪除
  2. 嘩!! 咁今次會唔會做水印效果呢?
    [版主回覆08/15/2008 20:43:00]恐怕不會

    回覆刪除
  3. 既然你又唔去得,我又唔曉砌模型,不如你send件模型俾我,我代表你去笑笑團啦!係咪雙得益張呢!我真係聰明!
    [版主回覆08/15/2008 20:44:00]I don't mind if this is not a joke. I am sure many people here would like to meet you!

    回覆刪除
  4. 駛唔駛 咁 快 呀 ?   啱啱先報名 !
    [版主回覆08/16/2008 05:25:00]唔爛尾的話做得嚟啱啱好

    回覆刪除
  5. 咁件龍飛會唔會整落去.....
    [版主回覆08/16/2008 05:25:00]會!

    回覆刪除
  6. 仲有:今次恐怕難以倖免又比人沒收!
    [版主回覆08/16/2008 05:26:00]我識太多壞老師

    回覆刪除
  7. 邊個夠膽沒收呀?
    有人好似小學生咁問偶像拿簽名咁要架……
    [版主回覆08/16/2008 05:27:00]老師變粉絲?!豈敢豈敢

    回覆刪除
  8. 咁快開波
    [版主回覆08/16/2008 05:27:00]陸續有來嘛!

    回覆刪除
  9. 個個都咁快開波
    [版主回覆08/16/2008 05:29:00]二打六先上,肯定自己有貨交嘛;真命天子要遲下先現真身

    回覆刪除
  10. 好快手啊~
    我素組都未開始
    不過已經買左材料啦~hahaha
    [版主回覆08/17/2008 20:44:00]那就打鐵趁熱了。

    回覆刪除
  11. 咁快...........我連模型都未買..........
    [版主回覆08/17/2008 20:45:00]買從來都不是一個問題吧,只有時間和動力才是

    回覆刪除
  12. 「老師」這個詞,很惹火、很敏感。我會唔用的………
    [版主回覆08/17/2008 20:46:00]對,你無蛇腰

    回覆刪除
  13. 嘩~ 咁快開波了~
    [版主回覆08/18/2008 04:35:00]我要預交通時間嘛

    回覆刪除