Translate

BLOG友笑笑團2009:走火入魔


去了紐賓仕域省(New Brunswick)幾日,有不少時間留在房間,除了看 Macross Frontier 打發時間之外,就是砌模型。不過因為所住的房間沒有水杯和毛巾供應(信不信由你),而自己又習慣濕水打磨,所以沒有做太多打磨的工序。雖然也有做一些刻線的工作,但因為沒有適合的工具量度左右對稱的關係,亦只是酌量刻了一些而矣。故此這幾日集中刻了幾片甲片。五塊甲片之中,兩塊小腿上的早就刻了,所以今次稍為打磨一下就可以。另外手臂上兩塊早就計劃了,今次只是依計劃去刻就行了。當刻好之後,望下望下又臨時決定在肩甲上又刻,結果就越刻越多,有點走火入魔!


下兩圖:上次影相時只影了腳掌的結構,忘記了影它的活動能力,所以今次補數。


下圖:一共五塊甲片。


下數圖:全身相。

16 則留言:

  1. 咦? 變o左武者feel
    [版主回覆11/30/2008 13:17:00]我都覺,但原先腦海中是想著歐洲中古武士的盔甲

    回覆刪除
  2. 我都想整吓宝飯隻腳掌, 不過唔知点入手?
    [版主回覆11/30/2008 13:30:00]我看 Hobby Search 的說明書(現在仍留在多倫多,手頭沒有寶飯實物),見它的腳掌結構與姆力沙差不多,也許可以如我般一隻腳掌分三截去搞。

    回覆刪除
  3. 哇! what the...好正! 有創意同好match!
    今次笑笑團好多好野睇!
    有無刻裝甲既 tips 分享下?
    [版主回覆11/30/2008 13:45:00]其實創意就無乜,但姆力沙的空白地方實在不少
    至於話刻裝甲的貼士,真係無甚特別。如果有刻過造形畢地或原子灰的話,會發覺刻塑膠會更容易,因為塑膠比較完全乾硬透的造形畢地或原子灰更軟亦不脆,自然當中也沒有氣泡,令雕刻更容易。不過操刀的手仍要相當之穩,能夠發出足夠的手力之餘卻要仍在控制範圍之內。例如想鎅刀刀刃推前一分,就不能一發力就推前了三分,否則部件批爛之餘連手指也見紅

    回覆刪除
  4. 個頭都改埋.....
    個 look 唔同曬.......
    [版主回覆11/30/2008 13:47:00]個頭還有些地方要執一執

    回覆刪除
  5. 我覺得原本隻野帶點傻氣, 但俾你咁改即刻好有霸氣 , 等睇好戲.
    [版主回覆12/02/2008 09:59:00]都係首次聽說姆力沙的設計帶點傻氣

    回覆刪除
  6. 用古代日本兵足輕做參考?
    [版主回覆12/02/2008 10:01:00]是完全沒有用甚麼相片資料做參考,連歐洲中古武士的參考也沒有

    回覆刪除
  7. 嘩………你果幾塊甲………真係「挑」到人都癲喎﹗﹗
    [版主回覆12/02/2008 10:01:00]人都悶癲嘛

    回覆刪除
  8. 好重武者feel.....
    [版主回覆12/02/2008 10:02:00]咁就斃喇

    回覆刪除
  9. 唔係一塊塊挑嘛...?一定用左好多時間.好太驚了..
    [版主回覆12/02/2008 10:04:00]唯有一塊塊雕去解悶嘛!

    回覆刪除
  10. 嘩! 咪刻到手指痛? 利害利害!! 話時話, 我覺得似日本武士多D喎... 不過亦要睇吓你上乜嘢色, 如果係silver就似中古武士...
    [版主回覆12/02/2008 10:08:00]所以一早就試雕了小腿上的護甲,還塗了個 metalic grey 去看看效果。( BLOG友笑笑團2009:姆力沙的冷宮大逃亡 )

    回覆刪除
  11. 嘩...D甲挑得好正...小D心機都吾得..服左你..
    [版主回覆12/02/2008 10:09:00]只要悶到甩肺就雕得到

    回覆刪除
  12. 嘩嘩嘩! 隔左一排冇黎, 原來你都就快整好了!
    而家睇落好有三國武將feel!!
    [版主回覆12/02/2008 10:10:00]我好似還有一套大氣圈突入裝置同地台未望到家鄉

    回覆刪除
  13. 攪到好似武者咁呀
    [版主回覆12/03/2008 09:11:00]所以收手唔雕嘞!

    回覆刪除
  14. 嘩,武士feel?整只MK2出來同距打過~
    [版主回覆12/03/2008 09:10:00]好彩我熱愛和平,大可以不必多整隻 Mk2

    回覆刪除
  15. 笑笑團越黎越變態啦-﹏-"
    [版主回覆12/03/2008 09:09:00]話明係走火入魔嘛!

    回覆刪除
  16. 龍蝦王!
    [版主回覆12/09/2008 06:31:00]都唔少蝦轆架

    回覆刪除