Translate

Lest we forget


在這個 Remembrance Day,我們感激每一位陣亡的戰士。每一個戰場上都有倒下的士兵;同樣地,每一個坑渠都有倒入去的亡魂。沒有這些戰士,我們不能享受今日的和平;沒有坑渠中的芫荽煲瘦肉羅漢果湯的話,又焉有今日的西洋菜煲瘦肉羅漢果湯呢


10 則留言:

  1. 從此,你的"朋友" 永遠都知道西洋菜與芫荽的分別了。 恭喜你............的 "朋友"
    [版主回覆11/13/2008 11:19:00]我代「佢」多謝你

    回覆刪除
  2. 我都唔知點覆你個朋友好.......
    [版主回覆11/13/2008 11:20:00]叫佢飲多碗吧

    回覆刪除
  3.  咁快又一年?
    你去年都講過……
    [版主回覆11/13/2008 11:24:00]對,今年留在家寫網頁,只在家窗口見到和聽到三部 CF-18 飛走 (應該飛回 Bagotville 基地),所以可以煲湯。

    回覆刪除
  4. 你……你……諗野諗傻左,定傻諗左呢?
    第一張相簡直係天人之作﹗﹗
    [版主回覆11/13/2008 11:29:00]第一張相有乜咁特別?罌粟花配飾是這紀念日的指定動作,從美國總統到加拿大新聞報導員都戴上的,通常在萬聖節之後到十一月十一日就出現的。

    回覆刪除
  5. 乜你個friend煲到碗湯成碗廿四味拱樣既?d西洋菜又未煲「林」,應該煲到散哂先叫ok嗎!如果因為冇人睇火,叫你個friend買個無火真空煲嗎!芫荽王!
    [版主回覆11/13/2008 11:30:00]吓,要煲到散哂架  唔係煲到出味就得?!

    回覆刪除
  6. 從圖片睇仲見到你D西洋菜既葉仲有紋理,即係未「林」,你食D菜框果時仲係咪有D硬呢?0拿!好簡單,如果仲未飲哂,翻煲之後包你正過第一日果時,不過記住唔好加水喎!
    [版主回覆11/13/2008 12:07:00]可能我夠牙力吧,啲菜莖都覺得還可以。現在為時已晚,下次再煲時會注意火喉,多謝指教  (BTW,我有用無火真空煲架!)

    回覆刪除
  7. 「第一張相有乜咁特別?」
    冇……因為你講欄gag,我又玩無聊吧﹗
    [版主回覆11/13/2008 12:02:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 你朋友既朋友好野!
    果然有失敗才有大成功呢! 咁好唔好飲~
    [版主回覆11/14/2008 11:21:00]梗係好飲,我自己煲架喎

    回覆刪除
  9. 搵陣亡戰士同d芫荽比, 小心今晚發惡夢呢 CF-18.... 過多幾年可能有CF-35睇呢!!
    [版主回覆11/14/2008 11:20:00]發惡夢小事啦
    加拿大鬼有錢換戰機,現在阿富汗的戰事已經大大提前用殘了陸軍的大小裝備!

    回覆刪除
  10. 係喎, 呢輪西方國家全體財富蒸發, F-35呢d貴o野真係凍過水.... 不過唔緊要, 受埋日本玩俾佢做大戶啦, 佢o地大把外匯冇地方洗.
    [版主回覆11/15/2008 06:41:00]日本係咪真係咁富貴呀?這十幾年日本的經濟大縮水了幾個碼

    回覆刪除