Translate

放大鏡

聖誕節與農曆新年在我的最大分別是,前者是大大的出血,後者反之是可以逗幾封利是幫補一下。所以這次回多倫多渡農曆新年假時,可以有錢買了這支 Macro 鏡。當然這支鏡主要是用來影模型而不是影人像。但對於初次使用定焦鏡的我來說,還不太習慣使用它,好在我有一大堆舊模型可以練習,希望漸漸可以上手


7 則留言:

  1. 嘩! 正嘢嚟! 我睇你果幾封利是都唔係嘢小!
    [版主回覆01/29/2009 03:43:00]我都想有咁大封利是

    回覆刪除
  2. 呢支MARCO好野黎架, 效果又SHARP, 唯一缺點係對焦太慢,
    不過如果用手動就好好多啦~
    我有時都係用佢黎影模型~
    [版主回覆01/29/2009 03:43:00]我用 Live View 就一定要手動對焦,所以反而沒有太大這方面的問題。

    回覆刪除
  3. 果陣上網都見到呢支鏡,搞到我都心郁郁
    快d寫個使用報告比小弟啦 =]
    [版主回覆01/29/2009 03:40:00]我都想有這個本事可以替支鏡評頭品足,但在下實在沒有這個經驗去作比較。不過我見不少 reviews 對這支鏡的評價都不俗,所以我才買它。也許你問問 tempo 兄會有一個比較中肯的判斷。

    回覆刪除
  4. 百微!正!我都有支..不過繫EFS上面影模型好似遠左D. 用繫全畫幅度就PERFECT了!
    [版主回覆01/29/2009 03:34:00]對,100mm 的確稍長了一點,但這支與 60mm 在這邊賣差不多價錢,那就理所當然地選擇它。還好我的攝影地方還夠大,可以容許我走前走後。

    回覆刪除
  5. 定焦鏡不是應比變焦鏡易用嗎?又不用 zoom,又不用擔心變光圈的問題。
    [版主回覆01/29/2009 03:30:00]只不過我第一次用不習慣要走來走去影啫,不是難易的問題。不過光圈就要校,否則下下都大光圈搞到唔夠景深。

    回覆刪除
  6. 我影摸型光圈就盡量收細,除非真係要好大特寫,唔係多數都 f11~22,慢慢玩下啦。
    [版主回覆01/30/2009 10:10:00]在我慢慢玩之前,等我拜拜你先

    回覆刪除
  7. 我都係用緊呢支! 好好玩...
    [版主回覆01/31/2009 11:15:00]老同,過兩棟好喎!

    回覆刪除