Translate

第三丸


過去的週末終於去郵局領取了這對 Figma,初時見遲遲未寄到還以為是被海關檢查要繳入口稅,好彩不用,又一次過關!


《模型神童3四郎》是我首部追看的漫畫作品,當年在《漫畫週刋》連載,一數也有廿五六年吧!故此去年年尾當一年戰爭高達迷兄提到 Figma 會出柔王丸和櫻姬時,我二話不說就訂了它們。


下圖:我肯定原作漫畫中,神矢みのる(神矢實)曾畫過一幅柔王丸的半跪插畫,因為當年我有跟著畫過一幅大的


下圖:櫻姬這個姿勢是抄 Civilization Revolution 的,不過話分兩頭,她又真的可以如此企定定,利害!


櫻姬:「我頂...」


櫻姬:「頂你個狼心狗肺」


何以櫻姬要痛下殺手呢?


原來之前柔王丸...


沒有同佢搽勻太陽油,抵頂抵頂!(看倌不可不知,柔王丸與我不同,我有兩丸而柔王丸只是漫畫中的機械人,自然欠那兩粒丸,不會做那傷風化的事!)


註:櫻姬這膝頂姿勢,是抄考自電視版中柔王丸的一個「格鬪」姿勢。

17 則留言:

  1. 好好玩喎哩兩個公仔..... 我以前只係砌過柔王丸同魔人嘅砌模咋..估唔到事隔多年, 會出到d 活動力咁強嘅公仔....而且型格重唔係呆瓜嗰隻添....
    [版主回覆03/10/2009 09:48:00]雖然是比山口 Revoltech 稍貴,但生產質素又高一點,算是見識一下 Max Factory 的這系列也不錯。

    回覆刪除
  2. 估你唔到會入呢對傢伙,因為以為你一向都鍾情砌野!奈何你真係搵佢地出黎砌一鑊!
    唔知最後一幅圖既姿勢,乃出自何處呢?
    [版主回覆03/10/2009 09:50:00]最後一幅圖嘅出處,只有四個字:不能盡錄

    回覆刪除
  3. 嘩! 最後果張動真格喎!! 希望之後有tv版啦~
    [版主回覆03/15/2009 00:16:00]TV 版中的柔王丸沒有那張擬人面孔,少了一分可玩性。

    回覆刪除
  4. 柔王丸你都啱??
    [版主回覆03/15/2009 00:12:00]百份百啱!

    回覆刪除
  5. 咁「格鬪」好容易攪出人命喎...
    [版主回覆03/15/2009 00:12:00]柔王丸是只得一丸,又怎會攪出人命來

    回覆刪除
  6. 2個女的....應不是這樣格鬥呢,
    需要另類武器吧..
    [版主回覆03/15/2009 00:09:00]這個細比例,另類武器未免難揾;不會搞搞震的又無意思

    回覆刪除
  7. 模型神童漫畫是爛尾的!一o的都唔好睇!
    [版主回覆03/15/2009 00:07:00]當年漫週應該沒有連載到故事完結,而日文原版我在移民前又送了給朋友,所以漫畫的結尾我已經完全忘記了!

    回覆刪除
  8. 可動性比山口式強
    [版主回覆03/14/2009 23:58:00]始終山口式是機械人設計居多,擬人化的可動性就自然不及 Figma 了。

    回覆刪除
  9. 強烈建議再拍兩位的「徹底」寫真集!
    [版主回覆03/14/2009 23:55:00]對不起,兩位已經封印了

    回覆刪除
  10. 我本是只對Gantz的女角動心 不過看到你這樣玩以後……
    [版主回覆03/14/2009 23:52:00]係咪當堂對 Figma 無晒胃口呢

    回覆刪除
  11. 櫻姬這膝頂姿勢: 柔王丸同佢入油.
    [版主回覆03/14/2009 23:50:00]一山還有一山高  

    回覆刪除
  12. 嘩老細你都好強下....d post.....
    [版主回覆03/14/2009 23:49:00]以無聊而論,的確好強下

    回覆刪除
  13. 你都來FIGURE無聊劇場……
    [版主回覆03/14/2009 23:48:00]「朋友,歡迎您一起與我分享一刻的無聊。」

    回覆刪除
  14. 居然做出那種事..實在太差勁了! ...喔喔,我當然是指太陽油那件事~會曬傷嘛~!
    [版主回覆03/15/2009 00:26:00]曬傷故然不好,曬出一個泳衣印一樣不好,所以女仕們應該...

    回覆刪除
  15. 不…… 是中毒了……
    [版主回覆03/15/2009 00:30:00]要買一公一乸先會中毒吧

    回覆刪除
  16. 好生動呀  特別係最尾果張  正
    [版主回覆03/16/2009 00:44:00]都係拜 Figma 的活動能力所賜

    回覆刪除
  17. 哈哈~~我套海豹仲係度,不過真係甩皮甩骨唔多睇得 .
    [版主回覆04/11/2009 11:54:00]對對對,出版社是海豹,的確是香港翻譯日文漫畫的先驅!

    回覆刪除