Translate

遊車河

今日(星期日)天朗氣清,溫度有十八度,於是乎整理好部單車,遊今年首次的單車河。碰巧今日有馬拉松,市中心封了大街小巷讓上萬人跑步。



下圖:National Gallery


下圖:這個雕像處是我喜愛的拍照地點。


下圖:來了多次,今趟才去認識這像。他叫 Samuel de Champlain (1575-1635),是魁北克市的創建者。(http://en.wikipedia.org/wiki/Samuel_de_champlain)


下圖:他手上拿著的是個 Astrolabe,是四百年前的天文導航儀。(http://www.ropfo.ca/champlain/region/ang_ottawa.php)


下數圖:從這像處遠眺的景物。這些相大約覆蓋了二百多度範圍吧!

10 則留言:

  1. 你點解唔跑馬拉松
    [版主回覆05/26/2009 09:25:00]我落場的話叫爬馬拉松

    回覆刪除
  2. 還蠻壯觀的
    馬拉松的人
    - www.885852.com 平平
    [版主回覆05/26/2009 09:27:00]參與者的編號上萬,想色也有過萬人吧!

    回覆刪除
  3. 靚景
    [版主回覆05/26/2009 09:28:00]但女仕著得還是太多

    回覆刪除
  4. 加拿大 d 景好正...
    跑馬拉松都係一種享受....
    [版主回覆05/26/2009 09:31:00]我想環境可以幫助跑手們。

    回覆刪除
  5. 睇見你條題,令我諗起呢首歌!
    http://www.youtube.com/watch?v=kjS3AqP4SvE
    Rubber Band 遊車河,同你踩單車一樣,一樣咁舒泰~~~~~
    [版主回覆05/26/2009 09:35:00]首歌唔識欣賞

    回覆刪除
  6. 每次見到咁靚嘅景,都好想即刻飛過嚟
    [版主回覆05/26/2009 09:39:00]唔駛去咁遠嘛,香港郊外離島都唔錯,但氣溫可能較熱

    回覆刪除
  7. dilaton你係咪在旅遊局/移民局搵到份兼職做推廣?? o下o下出d相都咁靚, 想引死人咩!!~~~
    [版主回覆05/27/2009 08:57:00]係提醒我這裡的夏天有幾短

    回覆刪除
  8. 昨日睇天氣報告話多倫多 9 - 18 度,正到不得了。
    香港日日落雨,但又 25 度以上,濕到好計苦。
    [版主回覆05/27/2009 08:59:00]真係好舒服,就算今朝出門口上班時只有三度左右,穿一件薄外套就可以

    回覆刪除
  9. 單車! 單車! 我想買單車.... 靚相靚景, 正! 多謝分享^^
    [版主回覆05/27/2009 09:02:00]作為學生,值得買部單車代步的。

    回覆刪除
  10. 靚景 外國真好
    [版主回覆05/27/2009 09:03:00]到你見到張稅單就不會覺得外國好!

    回覆刪除