Translate

港住宅用水量冠全球

(星島日報報道)廣東旱情未有改善,獲保證東江水供應的香港,用水量卻十分驚人,有研究指本港住宅的用水量,每日人均達二百二十公升,較全球其他地區每日人均用一百七十公升,高出兩成多。研究認為本港水費幾乎是全球最低,無助警剔減少用水,認為政府要教育公眾節約用水,並與內地商討水源問題。...




我倒不覺得香港人浪費食水。在這篇報導中,有兩點是可圈可點的。作為一個在亞熱帶的發達地區,香港又在珠江口外,與歐美國情相比較甚不公平。香港人在夏天一日沖兩次涼也不是多,這又怎能與歐美相提並論!另外香港地方小人口集中,不必如歐美地區建築長長的輸水管網絡去支援廣闊的國土,自然維持食水的成本不會高過那些大國。不過文中有提到,香港人均用水比新加坡人多,那就有深究的空間了。

6 則留言:

  1. 養魚就重嘥水.....
    [版主回覆12/06/2009 10:48:00]係喎,中國人迷信,養魚僻邪的人也不少喎 

    回覆刪除
  2. 我上次睇新聞節目話, 因為香港啲地下水管日久失修, 有兩成耗水量係啲水管漏水而就咁冇咗
    [版主回覆12/07/2009 12:18:00]我夠膽講句,這問題不是香港獨有的!

    回覆刪除
  3. 我都覺得不一定是香港.... 好像我那邊, 前陣子可以說用水太誇張, 要節約用水, 如果不是的話, 會 無水用 或 水費會好貴 最後就設立了時間用水制, 如果時限外用水又被人report了的話, 就會罸錢. 怎樣想, 好像國外有車有花園. (洗車、淋花) 那邊都用了不少, 隨時比一般食用水還要多.... 香港為全球之冠, 的確令我懷疑其真確性
    [版主回覆12/08/2009 12:11:00]在你那邊,沖厠是用淡水還是鹹水?

    回覆刪除
  4. 我倒不覺得香港人浪費食水x2 因廣東旱情未有改善, 好似又想入我地港人數, 又想揾9港人笨7.
    [版主回覆12/08/2009 12:09:00]大陸太多水時(水災)香港人大力捐錢,自然在太少水時又想港人掏腰包 

    回覆刪除
  5. 我都有睇呢遍新聞, 文中講到: "若計算住宅的清水和鹹水用量,每日人均用水高達二百二十公升,即多於一個全滿二百公升的浴缸。" 一來, 計埋沖厠o既鹹水係十分奇怪.... 海水, 算唔算係水資源? 淡水我就知一定係. 二來, 香港人大多冇車冇前後花園, 又何來用水多過美加等地? 你一日俾二百二十公升水我都唔知點用!!
    [版主回覆12/08/2009 12:06:00]真係好鬼鍾意你最後一句  提起沖厠,這邊用淡水沖厠,就算在海邊的 Halifax 一樣是用淡水沖厠,所以真想知是怎樣計出那條數來 

    回覆刪除
  6. 沖厠不知道, 我沒有嚐過呢... (拖走+巴
    [版主回覆12/08/2009 20:00:00]用眼去嚐嚐吧!用鹹水沖厠的話,廁所水箱是會積鹽的 

    回覆刪除