Translate

再別康田

悄悄的我走了
正如我悄悄的來
我揮一揮衣袖
只帶走兩盒模型


今次回港,前前後後去了三次佐敦的康田。頭兩次還可以全身而退,但星期四去的第三次就跌了五條紅衫魚 





從第二盒模型可見,我星期四當日定必有病。所以當我在黃昏時份偷空去宋皇臺一趟之後,大家可以肯定我真的有病了。當一個人從小至大都沒有去過一個地方而突然走去那地方,那人的心情一定不佳!





心情不佳的原因是為了十代目電王比我靚仔  有圖為證,十代目的吸引力實在非同小可,一班粉絲完全被迷住了!





還好當晚蟹 sir 見我可憐,讓了盒我遍尋不獲的 SR3 給我解愁 


15 則留言:

  1. 咁..電王又真係比你靚仔D,青春D, 揾重D嘅.... 你睇, D粉絲仲要係女仔多,先抵死..
    [版主回覆08/21/2010 09:04:00]電王仲好有耐性好有愛心;對住班小朋友,我就只對住自己講:「唔好爆粗!唔好爆粗!」

    回覆刪除
  2. 十代目好多女粉絲喎...
    [版主回覆08/21/2010 09:05:00]男都吸引到先抵死!

    回覆刪除
  3. 嘩! 鎮遠號! 正嘢吖!!!
    [版主回覆08/21/2010 09:08:00]真係要見識下 Bronco 是甚麼一回事。

    回覆刪除
  4. 當晚要開工來唔到模型班, 全靠幾位幫忙頂住, 真係唔該晒!! 聽蟹蛇話當晚氣氛好好喎.
    [版主回覆08/21/2010 11:00:00]你要多謝 YAYA 和華佬,佢地連私伙模型都帶出來 

    回覆刪除
  5. 真係好多fans喎~
    [版主回覆08/21/2010 11:04:00]或者我都要改過一個可愛一啲嘅網名… 其實你個網名或者都可以吸引 fans 架 

    回覆刪除
  6. 你揮一揮衣袖,都起碼10盒8盒啦......
    [版主回覆08/21/2010 20:54:00]兩年先揮那一揮,睇開下啦 

    回覆刪除
  7. 我在佐敦出世,12歲才搬入沙田,在康田都留下不少腳毛。
    小時對佢一個大廚櫃放滿坦克模型覺得好 impressive,覺得砌得好勁,近年去看沒有了好勁的那種感覺了。
    或者,小時某日我己在康田碰見過地理堂和 JKL。
    [版主回覆08/21/2010 20:58:00]現在要入你的法眼會是何其難呀! 咁我肯定無在康田碰見過你,我 1984 年才正式開始砌模型。

    回覆刪除
  8. 咁你揮一揮噴筆之後, 有冇噴出一片迷彩
    [版主回覆08/21/2010 20:59:00]有機會等我試下 

    回覆刪除
  9. 咁你改名叫唐唐 or 莉莉囉
    [版主回覆08/21/2010 21:01:00]「DD」又如何?!雖然好唔襯我的小兄弟 

    回覆刪除
  10. 去康田有無順道番母校呀
    [版主回覆08/21/2010 21:05:00]無呀。你知啦,我唔可能篤下自己個鼻哥話係舊生校工就放我入去嘛,咁多年又人面全非,揾鬼認得我曾經讀過咩!

    回覆刪除
  11. 諗番起一片屈辱歷史,小心一路砌鎮遠一路喊...
    [版主回覆08/23/2010 08:31:00]諗起慈禧把北洋水師的軍費花在興建頤和園上,喊都可以火滾!

    回覆刪除
  12. 難得你一場黎到, 唔做下"嚇直趕屍"?
    [版主回覆08/23/2010 08:32:00]現在說甚麼都太遲了 

    回覆刪除
  13. 唉~~傳統既模型鋪越黎越少. 而家就全部都賣晒高達. 但我覺得賣高達同飲鴆止渴無乜分別!!
    [版主回覆08/23/2010 08:35:00]高達還算是模型,日益精美的傳統模型或高達模型成品才是飲鴆止渴呢!

    回覆刪除
  14. 咁, 今次返嚟咪"入好多貨"
    [版主回覆08/23/2010 08:36:00]邊有好多貨呢,只夠我砌幾年吧 

    回覆刪除
  15. 有機會都要去"康田"行一轉 ~
    [版主回覆08/24/2010 15:20:00]這種老字號已經買少見少;我今次回港沒有機會去精藝,自然再也沒有機會去了!

    回覆刪除