Translate

收皮

雖然我明日就走,差不多是時候要收拾行裝,但七月流流,標題上的一詞還是不要加諸己身為佳。要收皮的是早就要收皮的丫烏卜的驗証碼!現在大家可以花少些時間回應,集中精神去鏟垃圾留言了


話明我是迷信的人,所以無理由讓自己今趟香港之行買十四盒模型,真係貪大吉利是咩!所以今天在黃埔奇趣入了第十五盒  


18 則留言:

  1. 放完暑假, 回去準備開課? ( 拖出被打..........! XD) 小心搭飛機, 唔好 被海關搜出15件大殺傷力"模"器!! (The-O 應該很....很....大 殺傷力吧!! )
    [版主回覆08/24/2010 23:11:00]暑假,好令人懷念的一回事…

    回覆刪除
  2. 有無攪錯,兩打都無...
    [版主回覆08/24/2010 23:09:00]在香港三十二日買了十五盒,真係有無攪錯 

    回覆刪除
  3. 咁就最少買夠18盒先好意頭喎
    [版主回覆08/24/2010 23:04:00]「18 盒」這一劫之後還有 「23 盒」、「28盒」… 

    回覆刪除
  4. 你又幾有心思真係去數幾多盒
    [版主回覆08/24/2010 23:13:00]我入境加拿大要報關,好讓政府打稅架 

    回覆刪除
  5. 你現在走, 好明顯係趕 1/9 開課啦! (笑到停唔倒!! ) BTW, 帶模型回加拿大要打稅?
    [版主回覆08/24/2010 23:28:00]不是帶模型回加拿大要打稅,而是所有商品都要打入口稅,就正如入境香港的煙酒也要打稅一樣。(請不要問我那是甚麼道理!)

    回覆刪除
  6. 一路順風!等睇你的C騎士!
    [版主回覆08/24/2010 23:56:00]謝    C 騎士嘛,真係有排等 

    回覆刪除
  7. 一路順風!呢d都要打稅?真係接受唔到囉...
    [版主回覆08/25/2010 10:09:00]多謝! 我其實都唔係十分清楚,咁多年都未試過要打稅(因為有免稅額)。我相信是防止走水貨的活動吧。

    回覆刪除
  8. 砌起左唔叫商品嗎?如果我拎支用過既牙刷入境咁駛唔駛打稅呀?
    [版主回覆08/25/2010 10:19:00]砌起左咪當玩具打囉   講笑講笑,砌起左應該可以不需打稅,但官字兩個口,作最壞打算也是要的。老實講,打稅不是大問題,最大問題是佢要你打開行李檢查,分分鐘搞成粒鐘   所以我情願報多,大大方方過關好過鬼鬼祟祟惹關員懷疑。

    回覆刪除
  9. 熱烈恭賀取消驗證碼此等擾民之作!! 我老媽昨天回來了, 她說加拿大開始涷了.
    [版主回覆08/25/2010 10:47:00]希望她此行滿意吧!也希望四少滿意吧! 

    回覆刪除
  10. 呢個買模型嘅借口都唔錯.
    一路順風!
    [版主回覆08/25/2010 10:51:00]謝! 有些事情係寧可信其有;大則可以逢凶化吉,輕則可以保佑我跌了件都可以執得番 

    回覆刪除
  11. 一路順風
    [版主回覆08/25/2010 12:25:00]Thank you very much!

    回覆刪除
  12. 買咁少.? 我仲諗住你會寄倉過去.
    [版主回覆08/25/2010 12:27:00]我已經啪到 JKL 話我唔瞓覺都係到啪了,仲話少!

    回覆刪除
  13. 哈....咁都比你揾到個藉口去買多盒,仲要攞埋個意頭"大吉大利"! 你呢到無丫烏卜的驗証碼,是否因為將卜友設定為朋友級別呢?其它卜友處仍是要入! 一路順風了!
    [版主回覆08/26/2010 10:15:00]你說得對,應該是因為我用了朋友級別的卜友設定。
    已抵步了,謝謝!

    回覆刪除
  14. 可能係最後一隻0083 HGUC.. so sad.
    [版主回覆08/26/2010 10:17:00]我希望笨大出 Xamel 架,唔好係最後一隻 0083 HGUC 呀 

    回覆刪除
  15. 我覺得上身好似太橫咁~ 攪到隻腳好似好短...
     
    你係香港買十五盒既價錢, 係外國只買到幾盒呢?
    [版主回覆08/26/2010 10:22:00]我反而幾喜歡它的比例,至少比 MG 好。 在多倫多頂多十盒吧,我會認為八盒是最有可能的。

    回覆刪除
  16. 有Xamel我會開香賓.. 連雙面蟹都出左, 真希望笨大可以再有呢種膽量..
    [版主回覆08/27/2010 19:18:00]但願如此 

    回覆刪除
  17. lee隻野個拳頭真係誠意之作
    [版主回覆08/29/2010 04:57:00]對,多謝壽屋!沒有壽屋的拳頭補品也迫不到笨大加點誠意改進它的拳頭。

    回覆刪除
  18. 一路順風吧!呢幾日電腦懷o左所以都無上網,遲o左留言添  ~
    [版主回覆09/04/2010 20:21:00]多謝多謝!無所謂啦,最緊要平安回家 

    回覆刪除