Translate

遲來的秋天

今日(十一月十一日)是 Remembrance Day 我有假放,見天氣十分之好(但早上只有兩三度左右),所以踩單車去了市中心看紀念儀式。其實這次還是今年入秋後首次出來影相;真要多得趕砌模型,錯過了紅葉處處的時機!


下兩圖:人山人海的渥太華市中心。


下圖:今年戰機飛過時亦一如往常般來不及影相,可以影到的就只有天上的飛鳥


下兩圖:地上的動物都要影一影的!


下數圖:又是一個很清朗的秋日。雖然只是中午時份,但地球的這地方日照已經頗低。現在距離冬至還有個多月,仍有好一段時間會這樣欠缺陽光呢!


下兩圖:秋水彩虹

10 則留言:

  1. 彩虹都影到, 難得難得...
    [版主回覆11/14/2010 01:54:00]我都覺得好難得,所以在水閘那裡影了好多相。

    回覆刪除
  2. 實在太靘啦
    [版主回覆11/14/2010 01:53:00]你指天上的還是地下的?

    回覆刪除
  3. 個天好藍好靚,如果加埋濾光filter 影水仲正
    [版主回覆11/14/2010 01:52:00]我已經加了 CPL 啦喎,仲有其他嘢可以加去影水?大 C 指教下好喎 

    回覆刪除
  4. 個天好藍好靚呀 .你似乎都係對地上嘅雄性動物冇乜興趣
    [版主回覆11/14/2010 01:51:00]柄我自己都有,理其他人的何干?

    回覆刪除
  5. 開頭嗰幾張相令我唸起OO 第一集 Exia 從天而降......
    [版主回覆11/15/2010 02:39:00]似乎香港真係好少開揚的藍天景色。

    回覆刪除
  6. 都是天上的好~
    [版主回覆11/15/2010 11:02:00]現場睇地上的都掂架!

    回覆刪除
  7. 無咩好得過你的照片啦!夠晒提神! 特別在星期一返工的早上!
    [版主回覆11/15/2010 11:01:00]吓,乜唔係令人無心機返工咩?! 

    回覆刪除
  8. o係地理兄的相簿難得見到疑似人類動物照!實在少有, 仲要一張過咁多,值得紀念!值得紀念!
    [版主回覆11/18/2010 09:44:00]不過全部都係影後級人馬 

    回覆刪除
  9. 11 月先秋天 唔係應該落雪喇咩
    [版主回覆11/18/2010 09:43:00]今年十一月還未落雪,謝天謝地!

    回覆刪除
  10. 岩岩買左部新相機,唔會再比你專美的了.
    [版主回覆12/02/2010 13:18:00]影聖誕燈飾還要買腳架呢 

    回覆刪除