Translate

回到初戀時

自從在夏天時知道笨大會復刻幾副絕版二十多年的【超時空要塞】模型之後,我就一直引頸以待。所以當 Hobby Search 開始接受預訂之後,我就立即落單,故此上星期日本出貨的第二天 Hobby Search 便寄出了。只不過 Hobby Search 的標準郵寄方法是特快,所以陰差陽錯之下昨天便寄到來,今日放工才有時間去郵局領取。


下圖:我是乘八十年代【超時空要塞】熱潮而迷上砌模型。話雖如此,但就算當年的我也沒有機會見過所有【超時空要塞】模型。今趟笨大復刻的四款模型中,當年只砌過 Destroid Monster 和 Spartan;1:72 的雞腳和 Destroid Defender 當時連見也沒有見過。


下圖:昨晚還在噴油的坦克也要讓路!


下圖:經過幾小時的努力,終於素組了其中三隻。(部 Spartan 一來上期「模型瓜直」已經介紹過,二來以前 Imai 把模型出得過長,外表與河森的原設有明顯的分別,所以我從不急於素組它。


下圖:其中兩隻同比例的模型,自然要與 Wave 近期出品的 Tomahawk 對比一下。(註:部 Tomahawk 我是有輕微加高了的。)


下兩圖:雖然兩個模型的大小相若,但二十多年的分別都在於細節上。現在看來,Imai 二十多年前的出品實在是了不起。


下圖:意外地發現原來雞腳都相當之大,名乎其實的大隻雞!


下圖:從【宮武一貴 Macross & Orguss Design Works】之中的插畫可見,1:72 模型的大小與設定其實也相差不遠。


今晚到此為止,明晚素組完部 Spartan 再 blog 過。謝謝收看!

16 則留言:

  1. 那麼師兄當年放學後一定常流連康田興記及環球了
    [版主回覆12/02/2010 13:32:00]其實當年少去康田和興記,因為從學校去旺角的話,康田和興記並不順路。而且它們少科幻模型,還是向油麻地站方向走好!

    回覆刪除
  2. 地兄當年係咪好細個? 小弟係一名科幻盲, 但係都砌過隻雞腳呢
    [版主回覆12/02/2010 13:33:00]那時我已經是初中生,一數就接近三十年前了 

    回覆刪除
  3. 睇o左咁多年macross, 我都未見過你最尾post的機體高度圖, 好有參考價值
    我都仲有盒 imai (今井?)的雞腳, 係我阿哥當年買o左冇砌到至留俾我. 當年的我又邊有錢買咁大盒模型吖~~ 睇你新舊模拼埋的相,  imai 出得幾detail喎, 仲有透明件o個度抵讚!!
    [版主回覆12/03/2010 10:38:00]那幅圖我也是少見,所以不單止放上來,還刻意寫下出處。不過【宮武一貴 Macross & Orguss Design Works】一書中這張圖其實很細小,所以質量有限。如果想留個拷貝的話,我放了原圖在 這裡 。

    回覆刪除
  4. 出咗喇!? 我重未出去d 模型舖道睇吓有冇貨添..
    [版主回覆12/03/2010 10:39:00]據聞香港還未見貨,但笨大實在不是笨的,總會有貨返,遲下應該會到貨的。

    回覆刪除
  5. 美中不足是也!大比例怪物、雞腳、【指揮机】?双鎗手...金正用機、1/100重裝甲VF、水桶....兩个大圓桶彈倉之二腳步行机、大小比例強攻形及戰船米罁老鼠、1/144四形韋基利 幾時先再版.......泣不成声....吧了!!!
    [版主回覆12/03/2010 10:45:00]你所提到的模型,當中有部份我就不期望復刻了,倒不如期待 Wave 新出模型更好。畢竟二十多年前的出品不是盒盒都神似。

    回覆刪除
  6. 隻 monster 好似細隻 d....
    [版主回覆12/03/2010 10:49:00]全長也有 20cm,而且當年今井出得相當神似,大小也是其次呢。

    回覆刪除
  7. 睇嚟你會出套3D版嘅"Macross & Orguss Design Works"...
    [版主回覆12/03/2010 10:50:00]明年我的確打算砌好多塞模 

    回覆刪除
  8. 搓鍊呢~真係無限touch架~
    不過我細個家中因為有太多兄弟, 根本冇錢走去買呢d野
    所以我係冇Macross童年架
    之不過身為咩都要砌下的模友下, 有機會遇見同埋平(有冇可能?). 都會買隻雞腳返去玩下o既~
    [版主回覆12/03/2010 10:52:00]當年你有錢也不容易買到呢,而且我們太細亦不懂鑽門路呢。 揀雞腳,青爺有眼光呢 

    回覆刪除
  9. 易倚? 有两隻Regults同两隻Monsters喎?
    [版主回覆12/03/2010 10:55:00]另一隻 Regults 會改造偵察型,因為好似沒有出過這個比例的模型。而另一部 Monster 還未有決定。你有興趣嗎?

    回覆刪除
  10. 你話呢? 幾银先?
    [版主回覆12/03/2010 11:06:00]我俾了 $176.14,即 $29.36 一盒。

    回覆刪除
  11. 超記熱潮我剛出來半工讀,所以都有少許錢買o下玩具,不過超記都係買得幾盒 Keep住!有好多其他模型因為無地方,前o個排都賣梗o的出去,而家只係Keep住隻1/72韋基利裝甲形(砌o左o的),同o的迷你細盒裝的(好耐無搵床下底,唔記得個比例 ) .........
    [版主回覆12/05/2010 00:13:00]那些日模出的迷你模型嗎?應該是 1:200,與 Destroid Monster 是同一比例的。

    回覆刪除
  12. (Empty)
    [版主回覆12/05/2010 00:11:00](Empty)

    回覆刪除
  13. 我小時候的記憶中, 隻REGULT從未試過成功企係度.....
    [版主回覆12/08/2010 08:14:00]咁你應該在有機會時買番隻雞腳,因為我砌這隻就沒有你的問題喎!

    回覆刪除
  14. 可以重拾童年嘅回憶同心願 , 模型當年本身嘅質素同缺陷,相對已經變得不重要了
    [版主回覆12/10/2010 11:30:00]此言差矣,原來舊模型的質素真係好有挑戰性  話時話,做乜咁得閑來留言而不遊樂遊樂?日本已是中午了!

    回覆刪除
  15. 我返咗嚟香港幾日架喇, 只不過我寫blog時仲未瞓醒,所以打錯咗日期
    [版主回覆12/10/2010 12:42:00]You cheater! Welcome home BTW!

    回覆刪除
  16. WOWOW......
    [版主回覆12/23/2010 13:15:00]唔洗 WOW,香港已經有貨了 

    回覆刪除