Translate

就祇差在未到我牛一

這幾日忙於砌模型之餘,昨天和今日放工後共收到三個包裹,再加上今日放工後走了去「濕皮」,所以現在心情大好!(其實最開心者是今日知道下星期公司會「無王管」;打工仔難免會有太多幻想了!)


下圖:雖然它們是昨天收到的,但昨晚正忙於噴灰,所以還未有機會詳細聞下!


下圖:其實盒死神不是我最想買的(最有興趣的當然是部同日發售的核戰機),但因為家中缺了下面的膠棒/管,所以反正 Rainbow Ten 都要用大盒才放得到這些長長的膠枝,故此才訂了死神。不過事後我才知道,自己忘了入 0.2mm 的膠棒,而核戰機的盒應該夠大放得到這些膠枝


下圖:早幾個月前 Model Graphix 介紹過郡是的這種刻線刀,見不是貴又可以換刀頭,所以入了一支和另一個粗度的刀頭(0.2mm 和 0.3mm)。初步嘗試原來也幾好用,不過如果有 0.1mm 就更加好。


下圖:今日放工後買的新袋,主要將會在踩單車時用的。一向用開的相機袋不是背囊形式,所以在踩單車時十分不便。今日發現它減價,又見未來幾日天氣又雨又雪,所以趁現在還是好天去了進貢一下。


下圖:今日在郵局收到的東西。還是打開後才知道,鬼佬的寫真集如此細本卻又如此厚!




補番張噴灰相先!


14 則留言:

  1. 第一次見咁厚嘅寫真集、又硬皮,係「永久保存版」?
    [版主回覆03/10/2011 09:08:00]應該不是甚麼特別版了,不過祇是 CA$26 又不是貴!

    回覆刪除
  2. 詳細希望
    [版主回覆03/10/2011 11:37:00]風之谷是差不多三十年的產品,不必詳細希望吧 

    回覆刪除
  3. 風之谷讚好的說~~但點解有廸廸尼logo o既?
     
    既然生日, 仲要d 2D女郎做咩, 而家興3D嘛~~不如....
    [版主回覆03/10/2011 11:41:00]因為 Studio Ghibli 在這邊是由廸廸尼發行的嘛! 未到我生日,所以 3D 唔洗諗!

    回覆刪除
  4. 嘩! 咁厚嘅寫真集, 用心良苦, 等人唔可以單手睇.
    唔比人自製精裝過膠版.
    [版主回覆03/10/2011 20:34:00]真係好難用單手睇 

    回覆刪除
  5. 冇得單手睇真係唔多happy
    [版主回覆03/11/2011 08:39:00](Empty)

    回覆刪除
  6. 咁厚嘅寫真集..........先讚個好!! 用單手睇..........真係有難度! 
    [版主回覆03/11/2011 08:39:00]所以上面張相唔可以用相機影,要用 scanner 

    回覆刪除
  7. 嘩! 有荀嘢! 快d 打開本寫真集黎睇睇先喇, 得個封面唔夠喉...
    [版主回覆03/11/2011 08:37:00]見係你乍!

    回覆刪除
  8. 用 scanner ............. quality 好 d............! (個人喜好,都係東洋 "妹妹" 啱我口味多 d! )
    [版主回覆03/13/2011 05:12:00]有得揀我會揀東洋妹,但問題就祇是無得揀,Amazon 就祇有番妹 

    回覆刪除
  9. 你本野......dream girl.......即係好多女啦!..........
     
    既然你本野唔可以單手睇,咁我就介紹條雙手link比你開心下啦!d片仲多過youtube!
    ............ www.tube8.com
    [版主回覆03/13/2011 05:09:00]沒有美感祇能夠是蕓花一現,沒有持久力可言的!

    回覆刪除
  10. 這2種東西不應在一起吧....
    [版主回覆03/13/2011 05:07:00]祇是不能夠在一起使用吧 

    回覆刪除
  11. 我宜家終於知道乜嘢叫開卷有益喇 .[與其行萬里路,不及睇妹妹豬] .
    我鍾意紅衣女郎多啲 ,如果痛車都有鬼妹就好囉
    [版主回覆03/13/2011 05:06:00]開卷有益當然是好事,單單要好似舉啞鈴般把書本拿來拿去已經是有益健康了!

    回覆刪除
  12. 我以前都有睇西洋.
    [版主回覆03/13/2011 05:04:00]要中西並蓄嘛 

    回覆刪除
  13. 中既好惡攪喎.
    [版主回覆03/13/2011 07:15:00]你這隻鳥兒咁早起身,一定揀到好的「中」來攪嘅!

    回覆刪除
  14. 哈哈...估不到訂那盒死神的原因,在於外盒夠大可放下那些膠枝 ~ 那本囡囡寫真的外皮真是好厚,用料十足!
    [版主回覆03/19/2011 09:15:00]對,如果沒有需要買膠條的話,恐怕我沒有藉口買模型了 

    回覆刪除