Translate

車毀人忙的 Toyota Supra

上回(見引用)的進度已是五月尾的事,期間發生了一件不幸的事。話說這車擋風玻璃兩側的膠臂被壓曲了,誰不知越修越差,最後用風筒吹至完全變了形。但因為已經搞好了其它地方,而自己又很想完成這部車,於是乎唯有買過一盒重做車殼一次  話雖如此敗家,但我不得不承認,第二次修整出來的車殼比起第一次做出來的效果好了不少。畢竟經驗的累積是用錢換回來的


下圖:花了一日時間噴了三層郡是 GX1 油。以前粗略試過用它噴小零件,發覺效果祇是一般。但今次小心地噴了一個車殼才見真章。噴完之後令我對噴光澤油的信心大增,實在從未噴出過一個如此滑溜的表面!所以無論如何,砌這部車對我來說是寶貴的一課。


下圖:雖然外面橫風橫雨,但濕度仍然可以噴油。渥太華這地方實在太好了!


下兩圖:花了九個小時上的水貼。完事後就匆匆去多倫多(現在正身處那地),就讓這些水貼慢慢在渥太華收水吧。

14 則留言:

  1. 對住又紅又綠9粒鐘後,對眼有仲睇唔睇到野呀?
    [版主回覆08/31/2011 09:56:28]分了兩日做,星期五做到半夜兩點,星期六做多三粒鐘後就立即執嘢飛車離開!

    回覆刪除
  2. 好緊湊喎!放假咁充實,真係戥你高興!
    [版主回覆08/31/2011 10:05:17]這幾天隔日就揸三百公里,你的確講得完全正確 >_<

    回覆刪除
  3. 又有人中車毒.........................
    [版主回覆08/31/2011 23:11:13]真係有啲中毒,再加上見到鏡兄部法拉利,好想自己都砌番架!

    回覆刪除
  4. 咁重等咩呢? 快d 開工喇. 砌完之後一架架擺响道好爽架.....
    BTW 你嗰邊而家係幾點鐘呢?

    回覆刪除
  5. 去多倫多又順便探埋蟲大人,同我向佢問候聲啦。佢近年借酒消愁,聞歌灑淚...唉...佢太情深義重啦...放唔低...D銀紙...
    [版主回覆09/01/2011 10:02:05]我都想揾佢,但通常佢要星期六日放假才有空,偏偏今次我星期六日都無時間,後天星期五又返回渥太華了。

    回覆刪除
  6. 『花了九個小時上的水貼』....地理兄耐性真好
    [版主回覆09/02/2011 06:18:58]我分了上下半部份,所以其實不是辛苦。再加上這是田宮的水貼,質素高又不是太大塊,算是很容易貼的了。

    回覆刪除
  7. 我而家剩係用 GX 1, 覺得佢遮蓋力唔錯, 噴出o黎都好滑 !
    咁你砌完呢架, 再整返架 F 1 啦 !!
    [版主回覆09/02/2011 06:21:17]這架砌完先算吧,不過我手頭上有一部 Williams 的 F1,又睇中一部減價的法拉利 F1。所以明年應該會搞下 F1。

    回覆刪除
  8. to:貴大人,
    問候人家唔洗咁間接果喎, 可以真接過泥D問候我同我D屋企人, 好似家父咁丫, 佢就好衰.......要你呢D三唔識七, 九唔答八溉人溉問侯! 我代佢多謝你先! 你可以放心, 就算我飛到天涯海角, 堂大人都會搵到我..............要我還錢溉!
    [版主回覆09/02/2011 09:27:11]還書就夠了,否則好難借你另一本好書 xd

    回覆刪除
  9. 在「最近更新」真的有這篇文!
    但8月30號的文在9月2號才有 update!
    [版主回覆09/02/2011 09:23:09]我的「最近更新」有一篇七月三十一日的帖,那卜友八月份的幾個帖就沒有在「最近更新」中出現了。珍系吹鳩象!

    回覆刪除
  10. 嘩 ! 個期要排到出年呀, 打尖得唔得呀?
    [版主回覆09/02/2011 12:02:53]年尾要趕笑笑團的模型,真係欠下好多債架!

    回覆刪除
  11. 終於在blog版面頂"最近更新"見到你的blog更新. 不過就唔見J大佢地, 真係唔知點搞....
    地理sir模型技術真係瓣瓣掂, 車, 飛機, 坦克, 科幻咩都有.
    [版主回覆09/03/2011 17:17:29]那個更新似乎好飄彿,完全捉摸不到的!瓣瓣店下就有份,掂就完全未到家了!

    回覆刪除
  12. 這SUPRA多年來都是我DREAM CAR...非常期待作品面世...
    [版主回覆09/03/2011 17:19:00]這部車還可以買得到,你也砌番部吧!

    回覆刪除
  13. 46%濕度~正呀!
    [版主回覆09/11/2011 08:46:24]這邊其實是噴油的天堂,但油漆和溶劑的價錢好很貴。

    回覆刪除