Translate

太陽之牙 Dougram 製作花絮 (一)

見這個卜淪落到要每逢有模型完成品方才更新一次 , 所以趁新的一年搞搞新意思 , 嘗試用簡短的形式去記錄模型製作的點滴。過往雖然有不少帖寫模型製作過程 , 但上文下理都比較完整。而現在嘗試的寫法就較近似飛卜的形式 , 即少相少字。此無他 , 我懶嘛 !

 
這模型雖然沒有甚麼大改動 , 但就花了不少時間。想來是因為模型本身雖然比例不俗 , 但表面太多「白地」需要自己動手加上細節位。

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 現在真沒有時間可以花成個鐘去寫一篇。

      刪除
    2. 有セ咁好?
      比五頭身的啲啲,是否有點頭大身細?

      刪除
    3. 鎖你,打錯﹕的啲啲其實是高啲啲。
      又,有冇2014年作品回顧?

      刪除
    4. 佢的確係頭大身細, 初時我都睇唔慣。但後來發現這個跟本係全個系列嘅特色, 那就由得佢。
      至於回顧,早前我用飛卜做咗一個: https://www.facebook.com/dilaton/posts/803355249722548

      刪除