Translate

菩薩啊,請給我.....

今日放工回家時收到郵差叔叔放在門前的一盒模型,不枉了¥5500,果然很大盒,莫非真的要我個模型衣櫃變成 100% 滿!



特此多謝 crabchiu,尤其是外附熟口熟面的海報兩張,內附福利揮春兩張,咁嘅朋友去邊樹揾?!



 

7 則留言:

  1. 終於收到了﹗我寄的時候郵差話40日到……現在都兩個幾月了。 因為對上一次寄野去美國,個朋友話收唔到……我好唔好意思,現在見到放心晒﹗ 海報印了千幾張,但因size問題冇用過,除了拿來包野,我仲攞了一叠去workshop做枱紙,呵呵﹗ 而福利揮春當我向你提早拜年吧﹗(2008)

    回覆刪除
  2. 寄失??  我都幾經常寄包裹的,但未試過寄失,如果寄失o左郵局會唔會賠返俾我ga?? 可以找邊個"悔"氣ar??  寄掛號會唔會賠?? 我只係聽過我個朋友的阿媽寄d臘腸去澳洲,但收唔到,因為俾海關收o左。

    回覆刪除
  3. 兩個月是很正常的,40日,寄去夏威夷吧 寄失郵件當然是極難知道那個環節出事,但經驗告訴我,通常是派信/件出問題,似乎由寄出郵件地方郵局至收件地方的郵局這一段都幾可靠。 如果沒有另外在郵局購買保險的話,寄失的風險是寄件者承受,郵局不擔關係的。

    回覆刪除
  4. 最慘唔係我自己親手寄,係叫之前模型舖的兼職哥哥寄,當時都有d唔放心…… 有句說話是對的﹕「力不到,不為財」

    回覆刪除
  5. crabchiu真是關照各界兄弟 :)

    回覆刪除
  6. 就可惜暫未能照顧大家三餐一宿

    回覆刪除
  7. 如果我有咁ga能力,我絶對唔介意架。 你地等下啦,我就來發逹的………

    回覆刪除