Translate

模型秀

星期四無意間聽收音機知道,原來這個週未又有模型展,於是見今天回暖而且天朗氣清,所以去了市中心的 Maritime Museum of the Atlantic 行了一轉。這個展覧去年我也有到過,但因為全是船隻模型的關係,在興趣不大之下去年沒有拍照。今年因為上星期去過一個模型展而拍了不少相片,所以今次也影了百多幅相片放在自己的網頁之中。


MMA 的入場票



其中一件展品,1:350 的夏理法斯級護航艦(frigate),我一見之下就發覺自己做的 1:700 HMCS Halifax 的船身太窄,恐怕我這隻船都是大爛尾收場



旁邊的老伯對我說,這船就是89年前炸掉了半個夏理法斯市的運火藥武器的貨船,這場 Halifax Explosion 當年炸死了二千人,傷了九千。所以每年十二月六日這城市都有悼念活動。

3 則留言:

  1. 有隻船係個樽裡面啊~  你知唔知佢點入佢ga?? 吹玻璃的時候同這船一齊吹????? 無乜可能~  個玻璃樽唔係吹出黎ge??  放隻船入去再蓋上面的玻璃,再燒埋佢????  如果你唔知的話,等我自己搵答案,搵完之後話埋俾你知~

    回覆刪除
  2. 通常主帆杆是可以接起,帆布亦可以做到收起,於是乎整隻船就變作棒狀,讓製作人把這條船放入玻璃樽內。當在樽內拉起帆杆帆布後就變成這個模樣。

    回覆刪除
  3. 係喎~ 我無想過隻船可以變身,只係唸點樣改變個樽。 不過我估應該有情況和有可能是改變個樽的形狀的~

    回覆刪除