Translate

望見家鄉

執呀,執呀,執呀,終於執起客廳的模型架步,一如往常,模型枱梗係對正電視啦!

那些完成了的模型,坐了六日貨車走了千多公里的路,百份之一百沒有在旅途中受損,全憑這八立方公呎的發泡膠粒所賜。看倌如果快要搬模型的話,不妨考慮一下這方法。

每次搬屋的指定動作-----合家歡照一幅

奈何這個家庭越來越大,這張枱已經容不下齊齊整整的一家人了,剩下的家庭成員也只好靠邊站,苦也!



15 則留言:

  1. dialton 比去年靚仔o左 wor!一日比一日靚仔!

    回覆刪除
  2. 枱面好多, 但枱底好似更更更多喎@@ 第一次睇你個樣! 唔知邊個之前話你好老... 原來好後生喎!

    回覆刪除
  3. 回小鯊:你去年見我是夏天,面上的化妝熔了難免會跌 watt! 回 YAYA:你今晚同我好好想一想是誰說那句話,拜托拜托 !

    回覆刪除
  4. 係喎……靚仔左好多喎…… yaya,唔記得upload你d相……唔洗爆大鑊呀……

    回覆刪除
  5. 依...咩事呀, 有人對號入坐

    回覆刪除
  6. 你間屋好似欠缺一件傢俬喎......疏化椅?

    回覆刪除
  7. ammm... 我仲想話係一d(海鮮類)爆的... 點知有人認左了...

    回覆刪除
  8. 哎,有些朋友我真係要搭飛機先識佢   KY 你真細心,我趁這次搬屋順手在 Halifax 掉了那張梳化,如此一來客廳更容易放模型枱,二來張梳化以前多放模型而非區區的八月十五,三來一個人住實在無需要有梳化。梳化的替代品已買了,遲下影相放上來就會見到。

    回覆刪除
  9. 海鮮……你說是魚翅嗎?

    回覆刪除
  10. wawawawawaaaaaa.....   u are not that old.   U once said u are going to buy adult napkins... ha... ha....  I thought u are >50 !!!   ha....ha......hahahahhahaaaaa......  but it seems that your age is similar to  小鯊 's age.  

    回覆刪除
  11. 老細我都係第一次見你個樣

    回覆刪除
  12. 好好笑,海鮮人睇任何事物都會舊化左的 dialton 比去年見面真係青春左,是髮型關係嗎?

    回覆刪除
  13. 見到咁多人話你靚仔左, 有d 想看你以前個樣同現在有幾大差別!

    回覆刪除
  14. Little MP 好眼利,我倆好似真的是同年出世的。就算不是都是好接近。

    回覆刪除