Translate

Links Page

終於有時間改了自己模型網中其他人的連結,今次除增加了其他人的新 blogs 之外,還加了人名註解。例如「寫意人生」是 kog 個部落,之前要記住誰是誰太也不便,現在只要記住自己個網頁地址就可以很快去到其他人的 blogs。

Page of Links

15 則留言:

  1. 居然有自己個朵﹗太多謝你嘞﹗

    回覆刪除
  2. MA 的朋友我有無遺漏?

    回覆刪除
  3. 也居然有我的 小朵 , 實在感激感激... 不過真係好方便... 要乜有乜.....

    回覆刪除
  4. 你個link的確很有用, 唔該哂!

    回覆刪除
  5. ar.....唔知是否遺漏,Kinkedo、Michael同小鯊都在同一個workshop玩,但他們有貴為模型村要員,都是入MV not MA了……

    回覆刪除
  6. 各位客氣了,其實這一版是方便自己在公司偷食而矣 回 crabchiu:改了,謝謝

    回覆刪除
  7. 真喺一個十分完善嘅 Link,太好了! 估唔到小弟個bolg都榜上有名.....認真多謝比面!

    回覆刪除
  8. 客氣客氣,你們的 blog 實在值得一看再看  不過靠 Yahoo! BLOG 個「我的訂閱」找你們的 blogs 就蚊瞓,bookmark 又只限於自己部電腦。

    回覆刪除
  9. 地理堂兄, 承蒙錯愛, 請受小弟一拜!!

    回覆刪除
  10. 你言重了! 話時話,你從日本回來了嗎?

    回覆刪除
  11. 呢個 link 真係好o岩用, 好正

    回覆刪除