Translate

BLOG友笑笑團 - 藍鷄 Update 2007-12-17


星期五收到它後,以極速啪起。啪完後只有嘆一句「相逢恨晚」!難怪那麼多人砌它!


7 則留言:

  1. 新年果陣有錢真係要買盒黎砌下先得
    [版主回覆12/19/2007 10:34:00]雖然它是好,但以 ¥2200 而言其實不是平。

    回覆刪除
  2. 可塑性很高...如果想突圍,要花d心思...
    [版主回覆12/19/2007 10:36:00]我不想突圍,只想...(請看上面的回覆)

    回覆刪除
  3. =_="你句相逢恨晚好毒既呢................ 個個都砌以經知係劇毒黎  再加埋你呢句.................. 唔得  我唔能夠再中毒架啦
    [版主回覆12/19/2007 10:39:00]唔中毒就最好,因為如果只為我一句「相逢恨晚」就中毒的話,我於心何忍呢?(請看上面的回覆)

    回覆刪除
  4. 你一句相逢恨晚.....搞到我都心思思想買番盒來砌下
    Lazy King都講過,就喺同一件模型,唔同人砌就有唔同的效果,這正是砌模型好玩之處。
    大家齊齊砌,同一款模型,有各種不同的個人風格,多精彩啊!
    [版主回覆12/19/2007 10:49:00]你又捉住我一句「相逢恨晚」,天啊!
    其實舊版的紅鷄我十五六年前已經砌過。不單止是砌過,而且那紅鷄可算是我開始砌模型頭十年之中最滿意的作品。但多年來經歷風吹雨打,那紅鷄早就霉霉爛爛,因此一直都想再造一隻類似的藍鷄。所以我其實不是要突圍,而是要重逢這個舊朋友。所以「相逢恨晚」其實不是完全的褒意,當中有點弦外之音。

    回覆刪除
  5. My original 1/144gunpla ma,一於做隻個人版既紅雞出黎,成為你近十年最滿意既作品~~.
    [版主回覆12/19/2007 11:58:00]盡人事啦!
    (雖然這是紅雞,但最後會噴做藍鷄的。用它只因盒藍鷄未寄到來。)

    回覆刪除
  6. 又有表演睇-o-""
    渣油~!
    [版主回覆12/20/2007 11:18:00]現在也不知道會否做得起

    回覆刪除
  7. 唔知你會唔會大改佢呢?
    [版主回覆12/21/2007 07:54:00]會改,是大改還是小改就見仁見智吧!

    回覆刪除