Translate

紅雞大作戰 Part 2


廿四小時馬拉松式製作,最後連開始噴灰也還未行,証明這盒模型是貨真價實值 ¥2200!話雖如此,其實多做兩小時左右就可以開始噴灰,所以進度其實也不錯。要知這隻紅雞有不少地方需要上金屬色,所以打磨的工序做了個十足十,否則這廿四小時內是應該可以開始噴灰的。現在隻紅雞需要封印,下星期繼續努力


6 則留言:

  1. 點解要紅加綠咁砌?
    [版主回覆01/14/2008 06:11:00]因為部份紅雞件早已用來改造,所以不是整套紅雞件可以砌成零改造。

    回覆刪除
  2. 點解冇相既?我想支持下你嗎!
    [版主回覆01/15/2008 06:44:00]因為 Yahoo 害我!

    回覆刪除
  3. 快d出相啦^^
    很期待啊!
    [版主回覆01/15/2008 06:45:00]早出了相,但 Yahoo 從文章中移走了那幅相和整篇 Part 1 文章!

    回覆刪除
  4. WOO~~~~~好有氣勢架呢!上乜野color好呢?
    [版主回覆01/15/2008 11:19:00]齋砌已經有這效果,所以有很多人入了它。

    回覆刪除
  5. 點解要封印?有新火頭??
    [版主回覆01/16/2008 10:47:00]方便計算一共用了多少時間嘛。

    回覆刪除
  6. 一次過砌24小時? 小心身體喔!
    [版主回覆01/17/2008 10:51:00]謝!之間瞓了一粒鐘,這幾天已經不斷在充電中。

    回覆刪除