Translate

紅雞大作戰 Part 3


今日中午又砌隻紅雞,這是第二個廿四小時的開始。砌了五個多小時後,只噴了第一次灰和把所有零件打磨完,但稍後還需要再執漏。另外亦趁噴鎗乾淨,噴了一層令油。


下圖:早上十一時五十一分再開始



下圖:噴了第一次灰及打磨完的所有零件



下圖:用了 400, 800, 1500 號水磨沙紙打磨過的光劍



下圖:噴了三層 Future 地臘水後,光劍比原本(沒有打磨)的框架還要光滑!



Mic 兄的介紹:地臘的另類用途


蟲師鬼太郎兄的測試:試刀

6 則留言:

  1. 可以咁全情投入整模型,亦係樂事.....
    原來地臘可以咁用....
    [版主回覆01/21/2008 02:20:00]有說某些地臘水過一段時間會變黃,我這支 Future 買了十多年本身故然沒有變壞,噴了 Future 的模型在十年間也沒有變黃。

    回覆刪除
  2. 連劍都拋光!! 果然大製作!
    [版主回覆01/21/2008 02:23:00]你會錯意了,我沒有拋光

    回覆刪除
  3. 紅紅綠綠聖誕火雞。
    模型仲有好多野等我學!
    [版主回覆01/21/2008 02:24:00]我都係,仲有好多野等我學!

    回覆刪除
  4. 而家D HG越來越正, 新出隻RE-GZ外型仲正過1/100,
    不過我都係遍好1/100糸列..
    [版主回覆01/22/2008 09:01:00]隻 MG RE-GZ 真係砌唔落手
    (請不要問我何以買得落手  )

    回覆刪除
  5. 真係要買番支地臘水黎試下。
    [版主回覆01/22/2008 09:03:00]如果可能的話「借」一些來試試先;我支買了十多年才用了大半!

    回覆刪除
  6. d分件真係幾好
    [版主回覆01/22/2008 09:05:00]小腿和膝關節我做了手腳才可以分離,其餘部份分件的確幾好。

    回覆刪除