Translate

獵鹿者

過去幾日去了加拿大的亞爾伯特省 (Alberta) 公幹,當地是洛基山脈以東的平原地帶,所以頭兩日駕車去開會的地點時,在四十多公里的公路上總會見到幾隻野鹿。這些野鹿可能是素有訓練的關係,所以雖然站在高速公路外百多米處,但總不會走在公路上。當然除了默看路上的行車之外,追逐於草原上也是牠們渡日的消遣之一。到第三天去最後一日的會議途中,當我記得帶相機時偏偏牠們卻不再出現了,所以下面的相片中只有一望無際草原,獨欠那些野鹿的芳踪。



下圖:遠處只有一些飼養的牛和馬



下圖:就算在城市中也可見到四下沒有山巒幽谷的平地


5 則留言:

  1. 亞省落雪喎! 你都黑仔喇
    [版主回覆04/20/2008 12:45:00]如果我班機遲幾個鐘就會遇上那場風雪,所以我一點也不黑仔!

    回覆刪除
  2. 咁快返咗嚟拿? 有無買D土產做手信啊?
    [版主回覆04/22/2008 10:13:00]Alberta 啲土產已經要食晒落肚

    回覆刪除
  3. 望住你影既公路,我諗起之前玩過xbox360既賽車game - Test Drive Unlimted!
    [版主回覆04/22/2008 10:14:00]揸條咁嘅路分分鐘瞓著

    回覆刪除
  4. 鹿 呢種動物我覺得好高貴 ! 希望可以有機會睇倒 野鹿 la ....
    [版主回覆04/22/2008 10:17:00]睇吓好啦,夜晚渣車有可能撞到野鹿,到時分分鐘車毁鹿亡,小心小心!

    回覆刪除
  5. 地理堂成日都教落基山脈,都無相,原來真正既洛基山脈係咁^^
    [版主回覆04/22/2008 10:20:00]這個平原是洛基山以東,所以不算是洛基山脈。事實上洛基山脈就是從這種平坦的地殼板塊推撞而成的。

    回覆刪除