Translate

屠龍都模型比賽

早陣子在渥太華模型店見到,多倫多將於五月廿四日星期六舉行模型比賽。嚴格來說地點並非屠龍都,而是在我老家附近的 Markham 市。所以如無意外的話,我是會參加的,希望到時部龍飛完成到吧!


TORCAN 2008

4 則留言:

  1. 非常好....咁可以快 d 完成件龍飛....
    [版主回覆04/05/2008 23:30:00]我都想快,已經把製作範圍縮減了!

    回覆刪除
  2. 屠龍……我以為係MHP2G比賽……
    [版主回覆04/05/2008 23:30:00]有小部份人稱多倫多為屠龍都的。(或「圖聾刀」或「塗濃都」等音。)

    回覆刪除
  3. 我都末聽過喎!? 你邊度鄉下嫁?
    五日廿四有排啦! 我就話唔得姐, 你一定起到貨嘅!
    到時睇吓撞唔撞到你!
    [版主回覆04/06/2008 02:42:00]IPMS 的比賽唐人圈好少理,如果去五龍 ( Five Dragons, Hwy 7 那間) 多數會有海報。
    我那天有節目,現在亦未知時間安排如何;至於起貨,現在要全力催谷部大魔,所以部龍飛並不太樂觀。

    回覆刪除
  4. 主要都是飛機模型嗎?
    [版主回覆04/24/2008 11:51:00]不清楚,但應該以軍事模型居多。

    回覆刪除