Translate

戀上中發白

近這個月來迷上了這個類似 Tetris 的遊戲,雖然不能轉動每隻麻雀亦不需擔心圖形變化,但卻要排成至少三隻相同的牌才可以清除它們。這個遊戲我有了很多年,但還是上個月才被家母毒害到


5 則留言:

  1. 咁咪即係 "瑪利奧醫生" 快樂版~
    [版主回覆05/18/2008 23:45:00]我同妳有代溝,Dr. Mario 是甚麼?

    回覆刪除
  2. Dr. Mario 係幾好玩的。
    最近 mini game 我也常玩一隻類似動物園管理員的,把一些 items 在格格中互相對掉,當有「三連星」時便自動消失……不過 Loco Roco 也有玩,後來的真係好難玩。 
    [版主回覆05/19/2008 02:02:00]圖中這個遊戲我喜歡它快完蛋
    Loco Roco 好似要玩得有咁上下分先可以開啟所有世界(八個?!) 話難 Patapon 我覺得難玩得多,尤其是要一個人獨處才數到拍子,否則在車上玩其他人會當我儍嘅!

    回覆刪除
  3. Dr. Mario 就係同你d中發白一樣,都係三個一齊就變走;不過 Dr Mario 用藥丸,仲同時變走d病菌~
    哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~ 近期玩緊《牧場物語》,好玩好玩~  dilaton,你都玩啦~
    [版主回覆05/19/2008 07:40:00]我部 Wii 給了我亞媽,冇得玩!
    BTW,看過那 Friend Earth 的網址。其實它只是很機械式抄寫個別網頁網誌,又不是針對妳,我覺得妳無需避了它。妳可有向 Yahoo! BLOG 投訴過?我想 Y!B 擁有一定版權,這種行為應該有侵犯 Y!B 權利之嫌。如果妳不主動投訴,換過個 blog 址總比現在妳個 blog 名存實亡好,反正妳現在改了名叫 Little MP!

    回覆刪除
  4. 我都明明地佢ge運作~ 你有無中毒ar??
    我無向 Y! 投訴過這個問題;的而且確,開個新的就無問題,而係之前都開o左,但係我已經無乜寫的習慣了,係一個非常低用量的使用者,所以暫時都唔經常使用新的戶口。
     
    [版主回覆05/19/2008 12:53:00]開新户口至少其他人可以向妳留言!

    回覆刪除
  5. Loco Roco 我以為只有五版,玩唔難,難在要收齊20朶花,烏蠅和妹妹。
    至於 Patapon,我只是差最後一關,總是無心情打。個 game 如果在家能用口唱住個 beat 玩會好些。
    [版主回覆05/19/2008 12:55:00]你唔好話我知你可以唔出聲跟住唱都可以入到 fever 喎!

    回覆刪除