Translate

空肚、空碗和空袋

因為明天(星期一)是假期的關係,所以今早一起身就又繼續砌模型,砌到一點半鐘才出街買餸和趁假期减價買了帶回香港的禮物。在行百貨公司時已經覺得肚餓,但想「唔洗食兩餐晏嘛,增肥咩!」於是只隨手買了一筒糖過口癮便算。當我買完東西回家後,見廚房有一隻空碗,嚇一跳之餘又見有一煲出了水的意粉,焗爐內又有幾塊午餐肉。我還是要幾秒鐘時間才整理好,原來自己是沒有食晏就出了街!中午時的確有煮午餐,但因為砌模型之故而完全忘記了這件事。我只記得有煮過,所以在行街時還認為自己有食過晏,死味?!



結果,這碗意粉還可以,但三塊午餐肉就鞋過柴皮!



至於空袋,今日除了買了禮物之外,亦的起心肝搞捐錢,可謂財散人安樂!

9 則留言:

  1. 食飯咁重要都可以唔記得?!唔係ar!                
    [版主回覆05/19/2008 12:52:00]可見得我的廚藝有幾咁好

    回覆刪除
  2. d意炒同午餐肉真係慘,一心諗住討好你,焗香哂仲「瓊」乾水等你,點知你唔記得之餘,仲以為自己「dep」左, 服!
    [版主回覆05/19/2008 12:51:00]佢哋未免太唔識勾引男人,如果可以埋牙之前佢哋跳番 part 舞我應該會記起佢哋嘅!

    回覆刪除
  3. 只有老人癡呆症的人才會咁,你要小心勒。
    [版主回覆05/19/2008 23:13:00]吸太多 thinner 了

    回覆刪除
  4. 這就是模型人 的通病.......一開壇就會進入忘我境界, 咩都唔記得了...
    [版主回覆05/20/2008 00:18:00]最搞笑係我個肚明明話未食,但記憶卻係話食咗

    回覆刪除
  5. 砌模型真係會令人廢寢忘餐, 一砌開就咩都唔記得囉
    [版主回覆05/20/2008 11:34:00]尤其是一個人住,無其他人提或催自己。

    回覆刪除
  6. 大師, 小心健康呀... 唔好掛住砌唔食嘢呀! BTW, 捐錢又點可以算係財散人安樂呢??
    [版主回覆05/21/2008 05:12:00]我係煮好哂忘記食啫!

    回覆刪除
  7. 你整模型時已到了出神狀態了!
    [版主回覆05/21/2008 05:11:00]都好難否認唔係!

    回覆刪除
  8. dilaton 兄,呢 D 好明顯係患上 "老人痴漢症" 嘅初期徵兆..........小心!!小心!!
    [版主回覆05/22/2008 13:04:00]一定係吸太多天拿水之故

    回覆刪除
  9. 痴漢係日文係咸濕佬咁解!
    我估高地兄係話你咸濕姐! 無セ特別嘅!  應該唔洗睇醫生嘅!
    [版主回覆05/27/2008 11:16:00]佢唔會係咁嘅意思,佢都無資格話我咸濕

    回覆刪除