Translate

今日入手

今日一放工就走去郵局領取了郵包,內裡就是這盒 Platz 出品的 1:72 Predator 和其他製作大魔的補品。這模型還是不久前才推出,為怕留到返香港時買不到才與其他補品一拼入手。本來這幾年裡自己是不會買美軍的模型,但這部無人駕駛偵察機不得不是例外,皆因我與它有一段緣。話是緣也不是甚麽緣,只不過自己曾經搜集過不少它和該系列無人駕駛偵察機的資料。多年後的今天我也跟不上這些無人駕駛偵察機的發展,但幾個月前當知道 Platz 將會推出它後才對這模型留上了心!



下圖:很細小的一部飛機,而且組件很少,雕刻不算精緻,以¥1800 的價錢而論實在不值!


8 則留言:

  1. 1,800円又真係貴咗D, 不過這些比較冷門的模型應該都會貴DD
    [版主回覆05/28/2008 21:21:00]對,冷門嘢就係咁

    回覆刪除
  2. 只計價錢就真係揾笨添啦!不過學JKL講,唔係咁又回唔到本。
    [版主回覆05/28/2008 21:23:00]好在只是 1:72,1:48 就甘囉!

    回覆刪除
  3. 架機……好有改造空間喎﹗﹗
    [版主回覆05/28/2008 21:29:00]這部 A 型最特別是尾翼,反而更進階的 B 型就沒有這設計。而海岸用的型號腹部有個外型特別的偵察器!
    Wikipedia

    回覆刪除
  4. 第一眼以為係發炮膠飛機...
    原來無人偵察機係咁既...真係比人打落都無咩所謂...
    尾翼真係幾吸引,好特別
    嘩...睇完wiki,原來比佢外型呃左...
    Cost for an early production Predator was about $3.2 million USD
    成本好高...而且一d都唔細...
    [版主回覆05/28/2008 23:37:00]它不平,所以加拿大一直想入手但這麼多年來還是沒有。除了價錢之外,可靠性也是一個大問題。因為無人駕駛的關係,保養也相對馬虎,故此事故也多。令外法律也是問題,有些國家或城市的航空規則令沒有機師的飛機不能飛進領空,又或者每次飛行都要經過不少審批。

    回覆刪除
  5. 佢三個轆既造型,真係好似細個玩果d橡筋飛機!
    [版主回覆05/29/2008 10:12:00]事實上要替它做一部似模似樣的橡筋飛機也是可能的:螺旋槳在機身尾(不是在機翼兩邊),特長的機翼(幫助橡筋飛機飛行)和不能收起的機轆,這種種特徵令到製造橡筋飛機版本是可行的。

    回覆刪除
  6. 第一眼真係以為是拋出後會飛的木飛機!
    [版主回覆05/29/2008 11:23:00]今時今日小朋友都玩遙控啦!

    回覆刪除
  7. 加兩支hellfire俾佢變armed version!!
    [版主回覆05/30/2008 11:11:00]這個一定不會加,太煩了!

    回覆刪除
  8. 呢間廠出品都係較貴,佢盒1/144 F-2 孖機都要1500yen,係環球睇到$12x,望左好耐都無出手呢!
    [版主回覆06/26/2008 07:36:00]這是小眾玩意的宿命,但至少雕刻還可以,希望組合時不會有大問題吧。有些抵食夾大件的往往好睇唔好砌,圖又含糊夾口又闊,再平都砌得無癮!

    回覆刪除