Translate

無聊旅程

過去幾日去了多倫多公幹,雖然與老細同行,但總比一個人去好得多,因為實在是很無聊的一次,每日就是看著其他人在忙他們的事,自己就眼光光等放工!所以我都好慶幸未來兩週不需要再去,否則就一定會玩人間蒸發了


下兩圖:從飛機上見到多倫多的 CN Tower 和旁邊白色圓拱形的體育館(現在好似叫 ACC,Air Canada Centre)。由渥太華飛去多倫多一小時也不用,剛好可以以「飛帶」形式看完一齣 Gloverfield。這套戲用這方法免費看就啱啱好了!



下圖:少不免會帶模型在酒店砌,而今次是歷來最簡便的一次,加工了兩塊膠板。


9 則留言:

  1. 真有世藝!
    [版主回覆05/18/2008 00:43:00]一枝公在酒店房,莫非真係睇足咁多日咸片咩?!

    回覆刪除
  2. 去做野都不忘電撀...
    咁一定趕到啦
    [版主回覆05/18/2008 00:44:00]就係不一定趕到先要「做野不忘電撀」!

    回覆刪除
  3. 睇住你去到邊砌到邊,真係有心有力!
    [版主回覆05/18/2008 00:45:00]可能我真係好鐘意砌模型

    回覆刪除
  4. 睇cloverfield個Screen細D無咁暈
    佢可以同The Mist夾埋做一套, 兩套差不多, 只係手法唔同
    [版主回覆05/18/2008 00:47:00]加埋飛帶就無暈。
    無睇 The Mist,但 Cloverfield 這個拍法是很聰明的做法。

    回覆刪除
  5. 搞セ鬼 ? Sent 咗咁多次嘅 ? 唔好意思呀 , 唔該同我消滅果 D 罪証 !
    [版主回覆05/18/2008 00:48:00]Roger that!

    回覆刪除
  6. 哈哈哈, 你果然帶埋模型在酒店砌! 我就無你噤有心機啦...
    [版主回覆05/18/2008 11:08:00]寡佬出外,酒店砌嘢都只可以砌呢種

    回覆刪除
  7. 果然熱血! 文件入面竟然有咁多模型工具!
    [版主回覆05/18/2008 20:52:00]未算熱血,今次沒有在文件中劃模型圖設計

    回覆刪除
  8. 利害~ 你砌模型的熱誠  令我佩服到 五體投地
    [版主回覆05/18/2008 20:53:00]客氣客氣

    回覆刪除
  9. 「一枝公在酒店房,莫非真係睇足咁多日咸片咩?! 」
     
    坦白得可愛﹗
    [版主回覆05/19/2008 01:57:00]客氣客氣

    回覆刪除