Translate

自老毛去後

 


自從在加拿大感恩節把那隻 Civilization Revolution 留了在多倫多之後,閒時果然砌多了模型,上多了網和游多了水。但因為阿蟲哥仗義給了我一套 Macross Frontier 的關係,所以在分眼不暇的原因下少點了豉油碟,這是始料所未及!


下圖:雖然是龜速,但隻姆力沙仍然在日程表之中。而這次噴了灰之後,應該可以搞搞表面的細節。不過一雙腳掌劏開了一隻之後,還未有動力去搞。


下圖:幾個月沒有噴油,這個週末一開始就好似拜神唔見隻雞一樣。搞了一整日,拖了十個月的渣古 F2 (我頭像那隻)也只噴了個內構色。希望兩三個禮拜可以好好醜醜完成它吧。


下圖:在 Macross Frontier 的毒性指數不斷攀升之下,找了這部造了五成的 VF-0D 來過過手癮。希望今次可以一氣呵成完成它吧!


下兩圖:另一個解毒之物,Wave 的 VF-0A。個人認為 Wave 的版本比長谷川的好看一點;這幾天就加長了腰部和把右膝改成 90 度屈腿。而因為模型設計的關係,這樣一改就不能把右膝伸直,所以事先找來山口式去試好姿勢才落刀。

11 則留言:

  1. 豉油碟, 食飯時可以攞出嚟点下, 唔好賴我!
    又, 你好似好鐘意呢個單脚跳嘅姿勢喎?
    [版主回覆10/21/2008 10:01:00]食飯時咪又係 MF 餸飯!

    回覆刪除
  2. 係囉!單腳跳有型咩?
    [版主回覆10/21/2008 09:59:00]唔好講到我好似識擺好多姿勢咁好唔好

    回覆刪除
  3. 改得吸引 !! ~ .......... 有冇諗過買埋岩岩最新出果隻正菜 !? ~ .....
    [版主回覆10/21/2008 19:26:00]謝
    笨大隻 VF-25?!那盒就要睇定啲,現在肯定會出的只是兩隻齋機,不過最有興趣是 fast pack 和裝甲兩個型態。戲中只有四部機,如果只買四盒模型的話,現在已出的一盒就未必會入手。

    回覆刪除
  4. 原來你火頭都唔少!
    [版主回覆10/22/2008 09:46:00]吓?!我未講話又搞緊沙鴨脾同吉姆喎...

    回覆刪除
  5. 又一個被打機毒害的時下中年………
    呀,1/100的牶頭要唔要留給你,可以先收貨,下次見面才收錢﹗
    [版主回覆10/22/2008 09:47:00]你如果收 Paypal 先毒我啦!

    回覆刪除
  6. 哈哈哈, 阿蟲套MF係我毒佢去DL架... 真係唔洗香港速遞盒VF25過去? 不過我其實都無入, 等佢出裝甲型先啦!
    [版主回覆10/22/2008 09:50:00]佢已經聲淚俱下話我知幕後黑手是誰了
    我同你一樣,等紅黃機出裝甲版先,藍綠機就不必要裝甲

    回覆刪除
  7. 真是多火頭...
    話時話,你果邊是否冇乜塵, 拎返出來都唔需要沖水就可以再上色?
    [版主回覆10/22/2008 09:52:00]梗係唔係,早就同佢哋沖乾淨涼了

    回覆刪除
  8. 法官大人: 我係第–次做埋D咁嘅嘢, 我其賽係被迫嘅, 主犯字母先生己經焦咗供, 你破咗一個跨國犯罪集團, 可以拉佢出去就地正法肋. .
     
    [版主回覆10/22/2008 09:54:00]你想個睇咗有英文字幕 MF 的法官點判

    回覆刪除
  9. 咁多火頭砌成年都得
    [版主回覆10/23/2008 08:23:00]成年?!咁睇得起我呀

    回覆刪除
  10. 咁多火頭.......係唔係俾你冬天時無得出街時嘅節目.....
    [版主回覆10/24/2008 07:54:00]冬天?!乜嘢嚟架?我唔識佢喎!

    回覆刪除
  11. 忙, 忙,忙
    [版主回覆10/25/2008 22:44:00]忙,但是開心的

    回覆刪除