Translate

朋友,小心你的耳筒

我個朋友,應該話我個朋友個朋友,公司隔離位就是老細,經常大聲講電話,所以我個朋友個朋友時常都戴耳筒聽 MP3,以便專心工作或上網。而因為是用 MP3 機的關係,所以好多時也戴著耳筒周圍走。話說今日我個朋友個朋友戴著耳筒聽著 MP3 走進洗手間交水費,誰不知在尿兜前手臂竟然鈎掉了右邊的耳筒線。而因為那種是「Y」形的耳筒,所以右耳筒就一直向尿兜中衝去。雖然我個朋友個朋友立刻找著左邊的耳筒線,應變之快甚至乎不能肯定右耳筒有沒有碰到尿兜就把它扯回來,但這對耳筒還是用了滾水加番梘浸洗一番。朋友們,小心你們的耳筒啊,尿兜如虎口!


8 則留言:

  1. 真係你朋友個朋友個朋友??
    [版主回覆10/22/2008 09:56:00]當然不是,都話是我個朋友個朋友咯!

    回覆刪除
  2. --可以被容許邊戴耳筒邊工作, unbelivable.
    --小弟以前試過在1個大約10個人的辦公室工作, 工作檯之間沒有屏風分隔(大家你眼望我眼!), 沒有"經理室"的, 正副boss就坐在最後. 副boss性格剛烈. 他有時在電話裡爭論, 大聲罵電話裡的對方, 也試過拍檯, ....弄得全場則目.
    [版主回覆10/22/2008 10:56:00]鬼佬地方好自由嘅

    回覆刪除
  3. 咁戲劇性既 !! ~ 不過我諗都唔多人會帶耳筒入 toilet 既 ~
    [版主回覆10/23/2008 08:26:00]公司就未必,但君不見一街都是戴耳筒的人嗎?我總唔信大部份人會除耳筒入茅厠!

    回覆刪除
  4. 呵……我又有個朋友既朋友,佢閒時會「咩」一邊背囊。話說有次佢對著尿兜小解時,背後有條友唔小心撞都佢個背囊,個背囊一直滑向佢的右手,當時佢左手拿托緊野,右手揭開件T-SHIRT……
    佢來不及反應,到佢再揭起件T-SHIRT時,件T-SHIRT已濕了一大撻……
    我見佢狂小絛友之餘,看見佢自己件裇時又忍唔笑………
    此後,佢會咩返雙膀了﹗
    [版主回覆10/23/2008 08:27:00]你同我識啲咩朋友呀

    回覆刪除
  5. 你朋友個朋友是話緊自己大頭蝦 定讚緊自己反應快呢?
    [版主回覆10/23/2008 08:29:00]如果真是夠快的反應就不必洗耳筒啦

    回覆刪除
  6. 這是抵死的.
    [版主回覆10/23/2008 09:42:00]對,條「Y」形電線的設計抵佢俾我打入死牢的!

    回覆刪除
  7. 你又係既!好地地做乜搵隻右手搞自己呢!多手!
    [版主回覆10/24/2008 07:56:00]我個朋友個朋友又有真係多手咗啲!

    回覆刪除
  8. 你個朋友個朋友,一定係我識嘅!
    [版主回覆10/24/2008 07:57:00](Empty)

    回覆刪除