Translate

變、變、變 (一)

昨天(星期日)下午因為要招呼朋友的關係,所以一早醒來就開始打掃,這大概是自九月後的第一次大執拾吧,難怪一共花了我七小時才大至完成。


下數圖:執拾後的傑作,基本上與砌完一盒模型後的滿足感不相上下  這幾張相的位置,打掃前後的分別主要是有塵有漬與乾淨企理的分別吧。


下圖:打掃前,這張客床是我放洗完衣物的專區。


下兩圖:執拾前(十一月中)與後的分別。


下兩圖:執拾前(十一月中)與後的分別。


下兩圖:執拾前(十一月中)與後的分別;其實之前飯枱的另一端是堆滿信紙賬單的。


下兩圖:執拾前(十一月中)與後的分別;之前床上這些雜物是長駐在床的這端,伴我睡過很多個禮拜了。


下兩圖:執拾前(十一月中)與後的分別,衣櫃前這堆從香港買的模型應該是從九月起就原封不動地放在這位置!


下三圖:執拾前(十一月中)與後的分別;無可否認,地面是放模型的好地方,尤其是大大盒的!

24 則留言:

  1. 似乎你鐘意鬼妹多過日本妹。
    [版主回覆12/09/2008 20:16:00]鬼妹易揾到啫!BTW,你應該托闊你的視線

    回覆刪除
  2. 我都想將來有間咁大嘅屋自己住,不過唔要用鬼妹做poster
    [版主回覆12/09/2008 20:17:00]你個 Google blog 近期入唔到嘅?!

    回覆刪除
  3. 我個blog暫時仲裝修緊,sem break完之前可望有新look新內容俾大家睇
    [版主回覆12/09/2008 21:40:00]oic, that's nice!

    回覆刪除
  4. Very neat and tidy after tidy up.............!
    BTW, that calender............!!
    [版主回覆12/10/2008 10:12:00]Actually there are two there, not just one calendar. One from Playboy and the other one from Sports Illustrated

    回覆刪除
  5. 如果我自己一個人住, 肯定係住垃圾崗....
    [版主回覆12/10/2008 10:16:00]一個人住屋企變垃圾崗就一定嘅,問題只是隔多久才打掃一次。我下次打掃應該是年廿八,再下一次就難講了!

    回覆刪除
  6. 食飯時記得攞D豉油碟出嚟招呼朋友呀!
    [版主回覆12/10/2008 10:18:00]我有自知之明,怎會留朋友在家吃我煮的東西!

    回覆刪除
  7. Playboy..........!!  Got to show show to all of us!!
    [版主回覆12/10/2008 12:33:00]I'm sorry to tell you that no girls on the calendar are naked! In fact, they are not as good looking as those on SI. Perhaps you will find the following old blog entry interesting... 去舊迎新

    回覆刪除
  8. 執完間屋 真係好靚 好企理 好整齊, 有時大執一次真係要好多個鐘,不過執完又會覺得 間屋住得好舒服, 值得既 ~ 
    [版主回覆12/11/2008 09:10:00]其實,唔執的話我一樣住得好舒服架

    回覆刪除
  9. 嘩...你間屋好大呀, 仲要open kitchen、有浴缸, 都係我最想有的東西呀!!!
    [版主回覆12/11/2008 09:14:00]大係無用嘅,要雅緻先好嘛!一睇我幅牆就知我有幾「雅」

    回覆刪除
  10. 出面夜景好吸引, 有冇相可以睇更多出面呢!!?
    [版主回覆12/11/2008 09:15:00]睇睇下一篇你收唔收貨?

    回覆刪除
  11. Actually.............even I live at Aus, I'm more interest at JP girl.......!!!!
    [版主回覆12/11/2008 09:15:00]Same here!

    回覆刪除
  12. 咁大間屋係要執返咁上下鐘數喇。 真羨慕堂兄有咁廣闊o既地方~~~ 唔煮野比朋友食,煲煲湯都得掛??
    [版主回覆12/11/2008 09:18:00]你這個朋友,有機會我要好好招呼你

    回覆刪除
  13. 做咩呀?有女到呀?如果係麻甩仔就唔駛執啦!
    另外,可否補多張床下底、櫃底照片呢?因為依我推算,你一定係將所有模型盒掃哂落去!
    [版主回覆12/11/2008 09:22:00]女就唔會拖到最後先執啦!
    你估錯了,床下底和櫃底都沒有模型盒,因為還有其他架可放模型。不過原來床下底係好惹塵的;床,果然不能令人六根清淨!

    回覆刪除
  14. 唔煮野都煲個湯飲下丫 最有意思係張月曆
    [版主回覆12/11/2008 09:23:00]似乎你都想飲下湯喎

    回覆刪除
  15. 執拾過真係好乾淨!如果真係我自己一個人住實唔執啦!懶得過就懶囉  ~
    [版主回覆12/11/2008 09:24:00]懶得過就懶係人之常情,問題只係可以去到幾懶?!

    回覆刪除
  16. 執完間屋..成個醒哂..特到系d挂歷
    [版主回覆12/11/2008 09:28:00]你講到好似啲月曆鋪滿塵咁,實情係佢哋不知幾企理!(我要特別照顧佢哋嘛!)

    回覆刪除
  17. 想架~ 睇下番鬼佬西洋菜湯會唔會好飲D 
    [版主回覆12/12/2008 10:15:00]因為西洋菜的選擇有限,所以一定唔會好飲啲,縱使煲湯是由我煲

    回覆刪除
  18. 我老婆話你部電視對正模型「木台」,佢想問你個廳係咪冇梳化架?
    [版主回覆12/12/2008 10:16:00]無,我用大班椅代替梳化。

    回覆刪除
  19. "我下次打掃應該是年廿八" --- 師兄你呢句說話提醒左我上次大執係年廿八, 所以我屋企依家真係好似 "黑澤明" ... 一個字 --- 乱
    [版主回覆12/12/2008 10:19:00]你屋企有老婆,亂極有個譜。如果阿嫂肯執(或鞭撻你去執)就更加不會好亂

    回覆刪除
  20. 外國既屋企真係夠哂大!
    相對於香港,這空間等同於豪宅級呢.......
    [版主回覆12/12/2008 10:20:00]咁又唔可以以香港之短比外國之長,最緊要活得開心嘛。

    回覆刪除
  21. 我會情願用食飯枱換模型枱.(唔食飯都要砌模型)
    一間屋一定要有一張梳化.......(梳化 & TV是天生一對的配搭)
    [版主回覆12/13/2008 11:10:00]但經驗告訴我,梳化我只會用來放模型而不是我個八月十五,而且食飯枱是放在飯廳,梳化是放在客廳,如果要邊看電視邊砌模型的話,一係如我般放棄梳化在客廳看電視砌模型,一係放棄食飯枱把電視搬去飯廳在那裡看電視砌模型。在我來說,看電視和砌模型才是天生一對!

    回覆刪除
  22. 通常"模型人",都係儲貨; 多過成品. 真係希望好似你咁有個Display 櫃. 工作枱(唔駛走鬼)
    [版主回覆12/15/2008 05:13:00]世事都係有辣有唔辣,我有不少空間,但就買唔到平模型,而買到通常亦都不是方便的。

    回覆刪除
  23. 最想要就係可以有幾個 Display 櫃,不過我要一個就夠了 係呢想問下你呢款櫃易唔易入塵架 (因為睇過宜家傢俬類似有得賣)
    [版主回覆12/17/2008 12:27:00]這個正正是宜家傢俬那裡買的,我買了也只不過十個月左右,所以至今沒有甚麼塵

    回覆刪除
  24. 一支公都可以咁井井有條! 厲害!!!
    [版主回覆12/19/2008 10:53:00]斃就斃在要幾個月先有幾日井井有條

    回覆刪除