Translate

BLOG友笑笑團2009:抬起你的 J


蟹 sir 擺了細佬上枱,仲致埋敬,唔做啲嘢係唔得嘅。所以挖走了原本腰的關節,改換了一個球形關節。另外順手把原來已在左肩加了的球形關節拆走了,改換兩個球形關節以增加左肩護甲的活動能力。


下圖:挖走了原本腰的關節


下圖:試放另一個球形關節


下圖:填上原子灰把球形關節埋好後,就可以把另一端原本只能轉動的轉軸用原子灰改成球形。


下圖:很早之前已在上腰加了的球形關節。所以現在這條腰也是雙關節的。


下兩圖:左肩護甲新加的雙關節


下數圖:敬你嘅蟹 sir  (年紀大又身形重,係致敬到這程度  )

12 則留言:

  1. 嘩! 做乜個個激凸?!
    [版主回覆12/03/2008 11:33:00]男人的妄想吧

    回覆刪除
  2. 「見 蟹Sir 擺了細佬上枱」……冇呀~~~我都冇擺細佬上枱影相………
     最後果三張,無力鯊定個金塔才是焦點呀?好明顯你係度玩野喎﹗﹗
    [版主回覆12/04/2008 06:27:00]細佬點敢係你面前玩嘢呀

    回覆刪除
  3. 乜家陣腰雙重關節已經係指定動作?! 你o地唔好拋離我咁遠啦....唔該 圖一咁樣挖開佢條腰真係幾狠o下.
    [版主回覆12/04/2008 06:29:00]其實圖一中我最自豪一點是,挖了出來的舊軟膠關節沒有爛,可以重用。(真 cheap!)

    回覆刪除
  4. 腰也是雙關節係咪已經成咗"笑笑團"嘅指定動作!
    好彩我隻都係  !
    講番專頭,地理兄隻"姆力沙"又真係好有武士 FEEL!好鬼正 !
     
    [版主回覆12/04/2008 06:31:00]有腰雙重關節係無用嘅,最緊要抬得起

    回覆刪除
  5. 抬得起!我古古的 J都抬得唔錯架  ~
    [版主回覆12/04/2008 09:15:00]恭喜倌人,賀喜倌人

    回覆刪除
  6. 好彩我都醒目,一早整咗一條雙關節嘅豬腰!
    [版主回覆12/04/2008 11:25:00]咁你何止醒目,直頭好嘢。盒四寶飯腰近下股的位相當之細,要替它加雙關節腰實在不容易

    回覆刪除
  7. 你地又一個二個玩超可動= ="
    [版主回覆12/04/2008 12:18:00]唔係我想玩超可動;我只想証明我有柄之嘛  

    回覆刪除
  8. 又可動..又可以抬起J.....
    [版主回覆12/09/2008 06:50:00]後者緊要啲

    回覆刪除
  9. 個個都玩超可動, 連神兵都識郁...
    睇黎我隻唔識郁好似唔多夾...
    又沒時間搞過隻...死...
    [版主回覆12/09/2008 06:55:00]搞埋隻沙鴨脾嘛,你已經有隻 nu Gundam 做入場券,沙鴨脾半完成只改到抬得起就行了

    回覆刪除
  10. 超可動 
    [版主回覆12/09/2008 06:56:00]其實不是怎樣超可動,膝和肩關節的活動幅度是很有限的。

    回覆刪除
  11. 活動性都大增,咁就可以擺更多型仔 pose,正, 死,笑笑團我都唔知幾時至可以開工, 聖誕同 農歷新年 都係我呢行最忙既月份, 又週身債,你地又整得咁正,好大壓力 !
    [版主回覆12/09/2008 11:31:00]言重了,笑笑團是推廣砌模型,1:144 Gunpla 快有快砌啫!

    回覆刪除
  12. 雄風再現!!
    [版主回覆12/19/2008 10:50:00]係囉,俾蟹蛇教壞晒!

    回覆刪除