Translate

BLOG友笑笑團2009:射喱眼


趕在聖誕假期返回多倫多之前替部姆力沙上了灰,方便在多倫多的時侯做些相對簡單的工作,否則的話恐怕趕不到笑笑團的死線。而這幾天除了在不斷打磨和刻線之外,比較有趣的就是替它做了隻眼睛。因為設計的關係,姆力沙眼部的空間比渣古細,而且眼的弧轉面並非圓形,不能夠裝一個圓軸就讓眼球左轉右轉。故此最後只能夠在眼內裝了一粒磁石,把裝有金屬的眼球定住位而又可以讓它活動。


下圖:目不斜視


下圖:左超超


下圖:右超超


下數圖:其他角度的相。這些相手痕用了 ISO 400 去影,結果有好多雜訊!

18 則留言:

  1. 基本上都完成晒啦! 可喜可賀!
    BTW, 幾時返娘家?
    [版主回覆12/25/2008 01:23:00]未嫁,仲有套大氣圈突入裝備及地台!
    本來打算明早動身,但天氣關係今天下午就起程。

    回覆刪除
  2. 呵~呵~呵,多謝你的聖誕禮物﹗﹗
    (呵~呵~呵,不是叫聲;是扮聖誕老人的笑聲。)
    [版主回覆12/25/2008 01:27:00]咁你哋唔洗次次見到我啲月曆就起哄

    回覆刪除
  3. 祝聖誕快樂... Merry Christmas... BTW, 用ISO100+Macro影巾好d喎...
    [版主回覆12/25/2008 01:30:00]謝謝,亦祝你及家人假期愉快!
    沒有用腳架環境又暗,唯有提高 ISO;懶之過!

    回覆刪除
  4. merry christmas
    [版主回覆12/25/2008 01:36:00]Same to you

    回覆刪除
  5. 聖快誕樂
    [版主回覆12/25/2008 01:38:00]多謝多謝!

    回覆刪除
  6. Merry Christmas
    [版主回覆12/25/2008 01:40:00]謝,這張相影得好有技巧

    回覆刪除
  7. Merry X 'mas
    [版主回覆12/25/2008 01:42:00]Thank you, wish you a merry Christmas and a wonderful new year as well.

    回覆刪除
  8. 呢幾日病到五顏六色,無話砌模型,連進度也欠奉!今日叫做好咋!
    見你隻都七七八八,睇番自己隻 .......  
    祝聖誕快樂
    [版主回覆12/25/2008 01:45:00]聖誕多了接觸人群,小心身體呢! Merry Christmas!

    回覆刪除
  9. 祝聖誕快樂, MARRY CHRISTMAS~
    [版主回覆12/25/2008 01:47:00]Thank you very much!

    回覆刪除
  10. 聖誕節快樂
    [版主回覆12/25/2008 09:56:00]Thanks, same to you

    回覆刪除
  11. 好多謝你呀!! dilaton兄實在係太客氣了~~ 隻磁石眼仔幾得喎!!
    Happy Christmas !!
    [版主回覆12/25/2008 12:26:00]「客氣」我係跟你學嘅
    Anyway wish you a merry Christmas as well.

    回覆刪除
  12. 祝你聖誕快樂,身體健康,新年進步。
    [版主回覆12/26/2008 00:59:00]Thank you very much!

    回覆刪除
  13. 祝~聖誕及新年快樂!
    [版主回覆12/26/2008 01:02:00]咁客氣啊,多謝多謝!

    回覆刪除
  14. 佢擰下個頭咪得囉,點解要射厘眼咁奸?
    [版主回覆12/26/2008 01:03:00]正襟危坐就不似是我的手筆了!

    回覆刪除
  15. 祝各位砌多 d 模型 , 水準越來越高 ! 挑戰日本仔 , 韓國仔 , 台灣仔 !
    [版主回覆12/26/2008 01:04:00]多謝!

    回覆刪除
  16. 左超超;右超超
     Merry X'mas
    [版主回覆12/26/2008 01:16:00]聖誕快樂

    回覆刪除
  17. 外型耳目一新.....
    [版主回覆12/27/2008 11:25:00]謝謝,希望可以趕得到

    回覆刪除
  18. 眼位好精細...
    [版主回覆12/30/2008 05:31:00]Thanks!

    回覆刪除