Translate

Captain, we just dropped out of warp!

昨天披星戴月,衝風冒雨回多倫多渡這個聖誕新年假,當然也有帶模型去。不過今次稍為特別,因為笑笑團實在迫近眉睫,所以需要帶一些較重型工具開工。(通常一個細 HGUC 盒就夠裝所有模型及工具,今次要用個重戰機 Mk-II 盒才夠位放。)講開盒 R3 L.Gaim Mk-II,記憶中去年聖誕新年假也是帶了它回多倫多砌,但這年中又要趕電擊又趕笑笑團,這部 Mk-II 是零進度。希望明年春天可以完成它!



當然,在多倫多開工總不會太快,如果話早陣子在渥太華趕工時是進入了 warp speed 的話,現在在多倫多就只有 impulse 了!( 這兩星期在渥太華時正在重溫 Star Trek: Enterprise,雖然只看了全套的四成,但已經相當吸引  )

6 則留言:

  1. R3 L.Gaim Mk-II 我都有隻, 不過之前你話唔會点改, 會跟HJ咁整, 而家會唔會大改?
    [版主回覆12/26/2008 06:05:00]唔會大改

    回覆刪除
  2. 遲來的祝福~ ^^" 祝大家聖誕開開心心~新年快快樂樂!!!!!!!
    [版主回覆12/26/2008 06:06:00]Thanks alot, wish you a nice holiday season as well

    回覆刪除
  3. 咦? 乜有套Star Trek: Enterprise咩? 唔睇你介紹真係唔知..... 雖然我唔係star trek 的fans, 但呢套sci-fi鼻祖都係值得尊敬o既~~~
    [版主回覆12/27/2008 11:32:00]這套 Star Trek 的特技效果相當不俗,而故事內容亦依照 Star Trek 的歷史發展,所以看下去相當之有趣。

    回覆刪除
  4. 你真係去到邊, 砌到邊喎...
    [版主回覆12/29/2008 10:51:00]返多倫多其實相當之悶蛋,而且天寒地凍又不太想出街

    回覆刪除
  5. 去到邊, 砌到邊. 勁 + 享受
    [版主回覆12/29/2008 10:50:00]趕笑笑團嘛

    回覆刪除
  6. 嘩!仲乜搬屋呀!
    [版主回覆01/02/2009 10:09:00]搬屋得一盒就好囉

    回覆刪除