Translate

Hannibal

完成了笑笑團之後就可以放鬆一下,先來個齋啪。這個壽屋新出的 Hannibal 模型是年初蟹 sir 寄來的,還是今天才有機會啪好。起初覺得它的小腿太粗,上下臂略短,另外某期 Hobby Japan 中亦把它的肩甲加大了。但現在再想想,這部出現在機動警察 2 電影版的機體,怎樣搞也是與「有型」扯不上關係。反而以它 1:72 的比例,機械設定和外型,循軍事方向玩舊化情景應該可以諗諗。之不過現在還諗不通,所以可以放低


下數圖:用了 Lazy King 教的光圈影,果然景深多了。之但係曝光耐了,部份相又沒有校高 ISO,又懶用腳架,結果糢糊了


下圖:壽屋的怪雞設計,看下臂與臂彎關節的連接位!


下兩圖:腳的關節套全是百份百硬膠,穿崩也就難免。故此這模型比較適合用來做情景。


下圖:與壽屋同比例(1:72)同系列(RMC)同出處(Patlabor)的 Hellhound 比較。正如我時常說,這部直升機出得太也大部。因為我有兩部 Hellhounds 的關係,所以一部會放入這 Hannibal 的情景中,故此有需要好好想一想怎樣搞。

14 則留言:

  1. 嘩下~貴野唻喎~ 近年來壽屋出的模型越唻越貴 好多想買也落唔到手~ 加上關節回塘返到廿年前咁樣 食水好深
    [版主回覆01/30/2009 11:01:00]壽屋的模型的確越來越貴,這部其實真的不值這個價(¥4200),不過 RMS 系列不是出得密,可以慢慢消化。

    回覆刪除
  2. 唔... 呢隻就係買八十幾蚊個隻嘢.....
    [版主回覆01/30/2009 11:02:00]我見呀,肉都赤埋!

    回覆刪除
  3. 初時都想買,但越睇越唔靚咁。
    [版主回覆01/30/2009 12:14:00]這個設計應該不要用靚的角度去看,從真實感著眼應該較為合適。不過近期日元高企,未買的也不必心急。

    回覆刪除
  4. 呢隻玩軍事舊化一定好正  期待
    [版主回覆01/31/2009 11:21:00]唔知我會拖幾耐呢

    回覆刪除
  5. 要玩情景也不是易事.....
    不過想法唔錯...
    [版主回覆01/31/2009 11:23:00]想法仍在蘊壤中

    回覆刪除
  6. 你就好,完成笑笑團件,可以玩其他嘢!我都想快啲攪依隻。
    影摸型一定要腳架,ISO唔係高,係越低越好,如果覺得會過曝就減EV,幾多級就視情況而定,再慢慢玩!
    [版主回覆01/31/2009 11:29:00]你老哥隻紅鷄係添食之作,又何必給自己太大壓力呢!
    剛試了減 EV,原來可以咁做,謝謝

    回覆刪除
  7. 隻野好白wo...哈哈~ 我對佢都好有興趣~ 但是睇到個價錢就咩興趣都無晒...
    [版主回覆01/31/2009 11:31:00]個價錢真係佢嘅至命傷!

    回覆刪除
  8. 齋拍了出來,你覺唔覺隻野其實好似好硬膠咁o既。
    [版主回覆01/31/2009 11:34:00]未齋啪都已經覺隻野好硬膠,不過在機動警察的世界裡,只有鷹頭獅等才有靈活的活動能力,這種 labor 生硬係佢嘅本份

    回覆刪除
  9. 個 look 有d 似超塞嘅 戰斧 or 斯巴達人.....
    [版主回覆01/31/2009 11:34:00]斯巴達人比佢型得多!

    回覆刪除
  10. 本來小弟都對這個很有興趣, 可惜好似太細隻了.
    請問有幾高?

    回覆刪除
  11. 會吾會玩下軍事化啊...
    [版主回覆02/01/2009 23:49:00]一定會,否則這部做到四四正正或型到漏油都會幾怪鷄

    回覆刪除
  12. e隻改下都有d似工業用.....
    全白? ¥4200得hg咁大都冇分色? 攪錯呀!.... 或根本就是雪地迷彩......
    [版主回覆02/02/2009 07:21:00]是聯合國,所以大部份是白色,但你無攪錯,小部份的黑色亦冇分色!

    回覆刪除
  13. 好有SD齋拍未油FEEL~ 頭痕~
    [版主回覆02/02/2009 11:11:00]頭痕?!乜有咁大吸引力咩?

    回覆刪除
  14. 平時唔多留意, 近排屎忽痕patlabor, 以為模型舖放壽屋野果棟會有呢隻, 出去行個圈先知 只有Frame arms果堆, 依家都係要淘寶
    [版主回覆08/15/2013 19:18:46]等得十年八載後我應該會打開盒嘅!
    [大佬John回覆08/14/2013 15:30:51]你搞我坐定睇
    [版主回覆08/14/2013 08:31:36]現在開始搞,到出真人版電影時應該可以贈下慶
    [大佬John回覆08/12/2013 13:52:53]掏到, 計埋人仔運費 260HKD 左右, 盒舊(新淨的要三百X落樓), 淘左維和白色, 自己改陸自綠色, 設定裝備冇分別, 只係冇支大格靈
    [版主回覆08/12/2013 04:52:40]現在還掏到嗎?

    回覆刪除