Translate

游擊戰地

屈指一算都有好幾日星沉影寂,是時侯挽救一下這裡的人氣了。看倌可能以為我在這星期中瀕死於牡丹花下,又或以為我醉死於話梅啤酒之中。試問這等聲色犬馬的生活又豈可以在渥太華找到呢?!其實我是在埋頭打游擊戰,一時砌下部 T-34,一時又搞下部 GM Quel。不過在這星期之中,巨巾和 Stingray 都雙雙烽火不再,取而代之的戰地是 MG 新安洲和開始主力製作今年電 J 的作品:死蛇一條!


下圖:蛇身主體是厨房用的鋁紙,搓成條狀之後就擺出想要的姿勢。基本上鋁紙這東西話軟不軟話硬不硬,所以把搓好的鋁紙擺出蛇形盤迴的姿勢之後,在上面鋪一層薄薄的原子灰也不至於會影響鋁紙的蛇姿。


下圖:個人不喜歡打磨原子灰,所以我再在原子灰上鋪多一層 Mori Mori。之前用原子灰只不過是想減少使用較昂貴的「摸你摸你」吧!


下圖:經過個半月的打磨之後,終於磨了這條似屎多於似蛇的實芯重物。其實這個蛇身是不必打磨得如此滑溜和順勢自然,因為它的外層還需加一層膠板作外甲,但個人的執著才磨成如此。圖中可見最內的原子灰也稍稍暴露了出來,如此在打磨的時侯令我充份明白到,「摸你摸你」真是好用得多!


下圖:另加了一個人形的上身,不過似乎腰部過長了。


下圖:那人頭是全實芯 Mori Mori 造出來,而人身是空芯膠管包了鋁紙後再上 Mori Mori。一雙手也是差不多的做法,只不過上下臂是兩截不同的膠條,手踭和肩因為包了鋁紙的關係,所以一雙手臂在鋪 Mori Mori 之前是可以自由活動,擺出合意的姿勢後才落「摸你摸你」。圖中可見「摸你摸你」之內是鋁紙,而鋁紙之內本應該是 Evergreen 的膠管,但我一時意外地把膠管扯了出來。反正 Mori Mori 的身軀已不再需要那條膠管作支撑,故此我也沒有把它放回體內。圖中亦可見體內有一截橫向的白色膠條,那是作它的肩膊的支架;白色膠條兩端就是接連上臂的地方。


下圖:今晚剛噴了灰的蛇身。


好自然地革命尚未成功,仍在努力當中。謝謝觀看。

26 則留言:

  1. 我開頭入嚟睇你個blog, 淨係見到張細相, 仲以為你整咗啲嘢比你個將會完成嘅馬桶作裝飾添
    [版主回覆04/13/2010 11:05:00]我啲馬桶宇宙用,所需裝飾嘅形態會比較飄逸一啲!

    回覆刪除
  2. 終於磨了這條似屎多於似蛇的實芯重物。
     笑左!
    [版主回覆04/13/2010 11:07:00]笑左?!你揾香蕉做早餐乎?

    回覆刪除
  3. 嘩!!! 幹麼把自己的腸拔了開來!!!!!!!
    [版主回覆04/13/2010 11:08:00]下次聽書啦,這是蛇腸!

    回覆刪除
  4. 腸胃好好先疴得咁幼滑喎....睇怕要食多d 麥皮先得囉...
    [版主回覆04/13/2010 11:09:00]幼滑難,要咁長更難

    回覆刪除
  5. 大佬,攪乜 spring 呀你,以為你悶到影自己o的 doo doo 放上網……
    [版主回覆04/13/2010 11:13:00]游擊戰當中,出恭後之物見諸人前也都無法吧

    回覆刪除
  6. 你整呢d 野真係好驚咁喎
    [版主回覆04/14/2010 11:18:00]好彩你唔係半夜三更見到,你時運高啦!

    回覆刪除
  7. 如果睇唔到 人形既上身,重以為係 .....   
    [版主回覆04/14/2010 11:20:00]蕉!其實佢最初給我的印象的確是一條蕉!

    回覆刪除
  8. 嘩,堂大人撚蛇手勢咁出色 ,D太太小姐一定會好想跟你學番兩手... 
    [版主回覆04/14/2010 11:22:00]就可惜我功力不足,撚蛇只能靠雙手未到可以做到用口的地步,不能為眾太太小姐升呢。可惜啊!可惜啊!

    回覆刪除
  9. 唔知點解,睇完有D想開大﹗
    [版主回覆04/14/2010 11:23:00]咁千祈唔好比科妮同 Miffy 見到...

    回覆刪除
  10. 地理兄,你有沒有FACEBOOK?
    [版主回覆04/14/2010 11:25:00]有,不過我係幾個禮拜先登入去五分鐘的那些人 

    回覆刪除
  11. 看來你是有用不完的砌模型時間.......
    [版主回覆04/14/2010 11:28:00]如果真係有咁多時間的話,今年至今就唔會一件成品都無啦!

    回覆刪除
  12. 難道你想整Medusa乎?
    [版主回覆04/14/2010 11:29:00]有這個打算,你真知我心!

    回覆刪除
  13. 菲利大王
    美杜莎係蛇髮唔係蛇身呀~~~
    [版主回覆04/14/2010 11:30:00]小鯊 係參加高達模型比賽唔係搞學術比賽呀~~~

    回覆刪除
  14. Sorry, 諗到電J然後標咗碌屎...
    [版主回覆04/14/2010 11:33:00]電 J 不至於咁嚇人呱?!

    回覆刪除
  15. 係呀小鯊!! 因為呢輪打god of war 多, 所以上晒腦.
    [版主回覆04/14/2010 11:52:00]我以為睇咗 Crash of Titans 添 

    回覆刪除
  16. 蛇身係娜米亞唔係美杜莎...
    [版主回覆04/15/2010 08:59:00]係高達,不是甚麼娜米亞或美杜莎 

    回覆刪除
  17. 見你撚蛇撚得咁撚手, 真係忍唔住叫聲: "地理SIR, 你真係好撚強!!"
    [版主回覆04/15/2010 08:58:00]一啲都唔強,搞到撚錯咗就有我份 

    回覆刪除
  18. 蛇身加新安洲,唔通係邪神兵化身    idea 拍得住電王 YA  0既馬人
    [版主回覆04/15/2010 08:57:00]的確有參考邪神兵的造形,不過目標就不是電王 YA 的氣勢了

    回覆刪除
  19.  會唔會好似"人馬兵"個類型, gundam X 蛇
    [版主回覆04/15/2010 08:56:00]的確是這個想法 

    回覆刪除
  20. 好在係粉紅色, 如果係啡色, 一定以為你做乜影篤.........
    [版主回覆04/16/2010 11:02:00]你點會以為我影篤米田共架,唔信嘅話你伸個頭埋嚟聞下有無臭味?!

    回覆刪除
  21.   馳名 芥辣炸大腸 $10 串
    [版主回覆04/16/2010 11:04:00]這條大腸無十年都有八年,否則無理由咁硬嘅

    回覆刪除
  22. 我以為係紫心番薯啊!
    [版主回覆04/16/2010 11:08:00]個蕃薯都好長喎!

    回覆刪除
  23. 邪神兵的新安洲,應該會造埋蛇身甲呱!
    好大工程,夠唔夠時間架!
    [版主回覆04/16/2010 11:11:00]我不是整邪神兵亦不是做新安洲,所以沒有你想像中大工程。以現在的進度和不太高的要求下,應該趕得起的

    回覆刪除
  24. 第一眼,心諗~~~做乜腸胃會咁好~~~
    [版主回覆04/16/2010 11:20:00]邊個邊個,邊個腸胃會咁好

    回覆刪除
  25. 講真...地理堂蛇(已經升呢做蛇了~)
    你可以由一岩一蠶的東西, 變成咁光滑
    你果雙手, 真係一對天生的 肛門手
    經你對手一攪~咩都滑不留口 
    [版主回覆04/16/2010 11:23:00]好一句「滑不留口」,佩服佩服
    不過很可惜,今晚我已把它劈回一岩一蠶,劈到連電磨都要報廢

    回覆刪除
  26. 我諗起中國古代既妖....另類作品wor>...<
    [版主回覆04/24/2010 22:45:00]放心,我不會油牠作白色,不會是【白蛇傳】中的妖精!

    回覆刪除