Translate

鷂問

過去幾日我都在想一個關於紙鷂的問題,但在網上卻找不到答案,唯有嘗試在這裡請教高明。對於完全未放過風箏的我來說,這是一個相當困難的問題,但對於頗有經驗的朋友來說則未必。問題相當簡單,究竟大紙鷂難放上天空,還是比細風箏易放?覺得大隻難放是因為較重,需要更大的風才放得起,自然需要等更長時間待風大;但覺得比細風箏易是因為紙鷂的受風面積增加了,令到紙鷂更「食風」更容易被托起。到底是那一個才對,還是兩個情況都不對?

9 則留言:

  1. 梗係大嘅易放啦! 呢便五,六月梗有風箏節, 越大隻, 需要風力越小!
    [版主回覆03/25/2009 08:54:00]謝謝解答!
    風箏節我通常在事後於電視上看新聞才知此事

    回覆刪除
  2. 大隻易上但難control... 細嘅就易啲飛得方高...
    [版主回覆03/25/2009 08:50:00]謝謝解釋,飛得高低的能力之前我沒有想過,多謝提醒。

    回覆刪除
  3. 我唔識的,不過不是原理和飛機原理一樣?翼面和底的氣壓不同造出的升力?
    不過見到那些一條龍咁的風箏都可以飛實在幾神奇。
    [版主回覆03/25/2009 08:48:00]食風的能力與面積有關(m^2),但重量是與體積有關(m^3),所以增減大細(m)對起飛的難易有何影響實在要請教有經驗的朋友  

    回覆刪除
  4. 大易放D!!!因為大紙鷂面積大食風好d
    有時間黎我個blog體下(要留言)
     
    [版主回覆03/25/2009 08:42:00]多謝解答

    回覆刪除
  5. 起飛就大隻易d,但細仔易飛得高和遠, 讀書時住村經常玩...
    [版主回覆03/25/2009 08:41:00]明白,萬分感謝

    回覆刪除
  6. 咁多 m ,我唔識的。有關 m 的事問o的女士會好o的。
    [版主回覆03/26/2009 09:27:00]我唔似你,對於 m 的事不能宣之於口

    回覆刪除
  7. 大嘅易放
    [版主回覆03/26/2009 09:28:00]收到,多謝你的印證

    回覆刪除
  8. 論放上天空,當然係細既易放d啦!駛乜m^3咁複雜呀?好簡單一張紙咁薄同一隻牛咁大比較,輕一定有著數啦!至於handling方面,就一定係闊身d既紙鳶好d啦!
    [版主回覆03/26/2009 10:25:00]乜闊窄有分別架?!我見人只用面積去形容 (characterise) 紙鷂,我有興趣的一種仲要好似條龍咁有好多層

    回覆刪除
  9. 其實係未唔關體積大細事, 大唔大風才是關建啊!
    [版主回覆03/26/2009 19:15:00]體積細的話,就算風唔大都可以放得起嘛。與其求大風,不如用大紙鷂去好好利用細風。

    回覆刪除