Translate

被抬上轎的肥仔

復活節時的「與蟲飯局」中,我向蟲大人提到正在尋找一種物料整模型,誰不知他正正就有這東西,故此請求他下次飯局時帶給我一點。但早幾日得知,原來他已寄出了給我;昨天收到郵局通知,今日放工後直接去了郵局領取包裹,卻不是那些物料,但回到家時原來蟲大人的郵件已安在信箱內,實在多謝他!(內裡還有溫馨提示



至於從郵局拿取的,原來是五月號的電擊(公佈 YAYA 成為大電王那期)和 Model Graphix。



至於從蟲大人處取得的物料,是用來整肥仔(Fatty)的。本來以為會在五月先拿到手,到時才開工都未遲,誰不知現在就有,而且還是蟲大人盛意拳拳的寄來,在 Geara Doga 告一段落的此際,不立刻動工似乎有點說不通呢!



至於那物料是甚麼,明天才分說,好讓大家有時間找找以前讀書時的物理科課本!

9 則留言:

  1. 嘩! 個地址花到睇唔到你都可以收到, 証明你係加拿大係好出名嘅!
    下次寫: 阿尖, 地球. 應該都唔會寄失.
    P.S. 早知你會登出嚟我就寫中文啦, 我手中文字係靚好多嫁!
    [版主回覆04/23/2009 10:16:00]個地址只在網絡中變大花面,現實中郵差叔叔與我都清楚看到你手好字!立竿見影,你手中文字更靚的話,都不枉當年罰抄的勞碌

    回覆刪除
  2. 到底是甚麼物料
    [版主回覆04/23/2009 10:10:00]明天待續,需要一點時間試作。

    回覆刪除
  3. 好一對異地鴛鴦 ,身在外地,互相以書信溝通,再加上一句 "占占,Please open with care!! 你的蟲蟲 " 既溫馨又浪漫。相信在綠油油的包裝花紙內,一定是一份占占期待以久的禮物。莫非是一張印有蟲師哥唇印的 Tempo 紙巾 ??
    [版主回覆04/24/2009 06:42:00]非也非也,我沒有寄信給蟲大人,不能說互相,充其量只能說蟲大人的心向明月 . . . 

    回覆刪除
  4. >>"占占,Please open with care!! 你的蟲蟲 "
    哼...睇到我眼火爆,條豉油蟲竟然走去偷食...
    [版主回覆04/24/2009 06:44:00]放心,蟲大人沒有偷食,上次那餐我用佢嘅錢請佢食嘅!

    回覆刪除
  5. 豉油蟲 ?? 一般豉油都係又鹹又濕,唔知外國o既豉油係咪都係一樣呢 ??
    [版主回覆04/24/2009 06:45:00]外國嘅豉油係污糟 (dirty)!

    回覆刪除
  6. To 吱兄:
    想帝國反擊戰定係武士復仇咁話囉喎? 騷擾証人同防外司法公正要坐多兩籠嫁, 唔好試呀!
    又,你演出Tempo告白真係好生鬼, 抵讚. 不過你成日諗住D外國嘢係唔啱嫁, 有好多香港本地嘢都好好嫁, 多D留意吓你身边嘅糟糠, 佢幾禁賢良淑德, 為你犧牲咗幾多青春..唉..
    To:貴大人,
    只怪你幾曰都無嚟睇我, 人哋寂寞難奈...但係我唔係偷架, 有比錢架.....阿堂哥..
    To: 堂大人,
    下次唔該唔好咁揚, 要低調D, 唔洗揸你架保時捷嚟接我喇...... 揸法拉利得喇..
    [版主回覆04/24/2009 10:03:00]哎吔,部法拉利未砌呀

    回覆刪除
  7. 嘩!睇吱兄咁講以為係我D片段!嚇親!!
    我沒捲入你地D幾角關係架~
    [版主回覆04/25/2009 11:51:00]你點可以置身事外呀,擺入洗衣機你都甩唔到身

    回覆刪除
  8. 我得中三程度,都係等陳博士開估吧﹗
    [版主回覆04/25/2009 11:56:00]射嘢你掂啫

    回覆刪除
  9. 「射嘢你掂啫 」
     我又係幾有研究架﹗留意下一個PROJECT吧﹗﹗
    [版主回覆04/26/2009 20:16:00]支槍好長

    回覆刪除