Translate

Snake-Eye 進度

到底我在多倫多有幾忙呢?不如用砌模型去形容吧;我從渥太華帶了四個模型來多倫多搞,但直至個多星期後的今天也只有兩日有空可以抽點時間來砌一砌。而砌來砌去也只是部 Wave 的 Snake-Eye 和打磨過很少部份的 Z-Gundam(我沒有忘記笑笑團!)不過早幾日帶家人去渥太華遊覽時也抽空買了盒 1:24 的車去搞部 Falke。(沒有時間的另一個原因是用了九方來打中文而不是慣常的手寫板,故此寫卜比平時慢得多!)


看下圖雖然好似沒有甚麼進境,但其實已經差不多可以噴第一次灰了。希望今年年底之前可以完成它!


11 則留言:

  1. 咁忙就唔好砌住啦!分心呀!
    [版主回覆08/23/2009 22:56:00]砌模型係打發屋企空閒時間的好節目,寫卜係打發外出(做司機時)等人的好方法,所以無話分不分心,早就分心了!

    回覆刪除
  2. 好嘢! 仲安排到時間砌模型
    [版主回覆08/23/2009 22:57:00]這方面我經驗老到嘛!

    回覆刪除
  3. 好多火頭喎.....等緊你隻Falke呀..
    [版主回覆08/23/2009 22:59:00]部 Falke 打算作為九月模型比賽時的參賽作品,所以會趕工製作的。

    回覆刪除
  4. 你毒我唔到……住
    [版主回覆08/23/2009 23:00:00]你同我都咁多火頭,要毒你都不容易。

    回覆刪除
  5. 真係模型不離手......
    [版主回覆08/23/2009 23:02:00]不過工具就好唔就手了!

    回覆刪除
  6. 强烈要求快d起咗隻Falke先!!!
    [版主回覆08/23/2009 23:05:00]部 Falke 太大,不適宜舟車勞動,所以這個假期才沒有帶它去多倫多吧,不是爛了尾。

    回覆刪除
  7. (Empty)
    [版主回覆08/23/2009 23:07:00]你買買埋埋咁多,都係時候砌了!

    回覆刪除
  8. 你係未想連FALKEE一齊整個情景出黎? 係就過癮了!
    [版主回覆08/23/2009 23:16:00]這個有諗過,不過兩個機體的性質略有不同,(Falke 似地上交通工具,Snake-Eye 就是宇宙戰鬥服,)所以不會把它們放在一起了。

    回覆刪除
  9. 哇...毒.... ma.k 真係越睇越毒~~~
    [版主回覆08/23/2009 23:18:00]Wave 這個出品不錯,有機會摸上手就更毒了!

    回覆刪除
  10. http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/article?mid=17069
    [版主回覆08/23/2009 23:19:00]言身寸!

    回覆刪除
  11. 我買唔到蛇眼
    [版主回覆08/31/2009 08:14:00]Hobby Search 話這部會十月上旬再版,到時別錯過了!

    回覆刪除