Translate

Snake-Eye 樂與怒

前文提到這部 Snake-Eye,而且 Hobby Search 話十月上旬會再版,那不妨讓我寫幾隻關於它的字。



首先 Wave 的設計其實相當特別,因為儘管外觀沒有特別,但構造上可以做到如設定般打開。故此有心人是可以在當中大做文章,不過就並非是件易事了。



華佬話 S.A.F.S. 的人頭膠,至少那個面容還有表情,這個頭既木口木面,額頭還不知道鑿了甚麼呢!



Ma.K. 的裝甲服,難搞之處從來都是關節的部份。今次 Wave 用了軟膠作關節,部份亦不能夠分件以便上色,於是乎我把部份軟關節自行切開。好在整個模型細小,關節不需承受大力,切開了的關節是稍鬆了但仍可以支撑得到。不過因為用了軟膠關節和關節可動的關係,所以我用了Irisawa 的 V-Color 塗在軟膠上作底色。效果雖然比起用 Mr. Color 更能咬著軟膠的表面,但要撕去這層塗膜亦非難事!



以我估計,恐怕有至少四成砌這模型(或明年推出的 S.A.F.S.)的人會遇到這件不幸事:斷股軸關節。其實我從素組時已留意到這個股軸關節相當脆弱,偏偏那軟膠位又相當緊;斷,只是遲早的事。一直我以為會當安裝或拆除股關節時弄斷股軸,但上週末一個不小心把雙腳掉落地上就頓時斷開了。結果要用兩條裝造形畢地重造股關節!(我沒有打銅枝補救而選擇重造,一來是嵌在軟膠中的圓球在取出時已肢離破碎(見圖),二來原本的關節令一雙大腿分得太開,欠了真實感,故此才一不做二不休重造了那地方。)



最後我把雙腳安在身軀的接駁點向上升了約半厘米,令一雙大腿看上去短一些,更接近廿多年前日東版中那笨拙但穩重的感覺。


14 則留言:

  1. 哩個駕駛員一定係吸血鬼! 比人用木柱鑿落個頭度! 
    [版主回覆09/17/2009 09:13:00]乜係 鑿落個額頭度架咩?!唔,家燕姐的原來係傷疤...

    回覆刪除
  2. 果然係食X食著豆,錯有錯著!不過我想問,如果股關節唔斷,你會唔會重做?
    [版主回覆09/17/2009 10:05:00]問得好,答案係唔會 

    回覆刪除
  3. 其實今次WAVE算出得幾好又幾有誠意, 令到好多製作都有好多諗法.  
    [版主回覆09/18/2009 12:21:00]而且 Wave 在生產設計中亦有預留空間讓自己出其他類似的模型。反觀早幾年 Wave 出的 Fireball SG 就沒有預留多少空間,所以雖然 Fireball SG 與 Snake-Eye 有不少相似之處,但出 Snake-Eye 就要造全新的鋼模了,

    回覆刪除
  4. ma.k 有冇架駛設定圖呢? 佢係渣住部機 or 係著住套制服的呢? 呢隻比例是什麼?眼看很大噢..
    [版主回覆09/18/2009 12:16:00]多數是裝甲服,所以是穿著的,但有少數模型是要駕駛的工具(如飛機,雙足步行戰「車」等)。主要比例是 1:20,看下圖可知大小!

    回覆刪除
  5. 算唔錯啦...
    可以打開蓋,發揮空間大增....
    [版主回覆09/18/2009 12:10:00]對,未素組之前都不是太清楚套裝甲服在設定中是怎樣打開的!

    回覆刪除
  6. 好好既講解, 學到唔少野 ~
    [版主回覆09/18/2009 12:08:00]言重了,隨便說說矣 

    回覆刪除
  7. 呢架我都幾鍾意, 不過因為知道要舊化先好睇, 自己技術又未到家, 所以都係冇買
    [版主回覆09/18/2009 12:06:00]你洗唔洗咁謙?在 1:20 的模型上做 舊化不能叫難吧?!

    回覆刪除
  8. 獨角獸真係幾有趣,唔通呢期興!?
    不過帶左面具又真係幾有型
    [版主回覆09/18/2009 12:05:00]個 面具型就有型,但戴上之後不能關上頂蓋!

    回覆刪除
  9. 砌mak 最好的就是做 fixed post.
    關節用混合筆地重新做.
    穩鎭又美觀.
    [版主回覆09/18/2009 12:24:00]同意,不過這部機我打算寄回香港影相,所以盡可能保持較高的活動能力。

    回覆刪除
  10. Thanks, 非常好,好開心,正, happy。
    [版主回覆09/19/2009 08:45:00]客倌多啲打賞喎 

    回覆刪除
  11. 明白晒
    [版主回覆09/19/2009 08:45:00](Empty)

    回覆刪除
  12. 得得得,得得得。話時話,落晒 order 未?如果未我重有野想加,煩唔煩你?
    [版主回覆09/19/2009 22:29:00]看你那邊吧!

    回覆刪除
  13. 看我那邊吧!
    [版主回覆09/20/2009 15:47:00](Empty)

    回覆刪除
  14. 呢隻好野黎,多謝指導
    [版主回覆09/27/2009 09:02:00]買啦買啦,十月再出呀!

    回覆刪除