Translate

首遊

昨日(星期五)趁天氣好又不是太熱,與家母去了荃灣的芙蓉山探親。之後見西方寺現在裝飾得十分華麗,所以走入去行了一轉。其實西方寺一百米路上還有圓玄學院,但中午時份炎熱又沒有新鮮感所以沒有走進去。西方寺依山而建面積不大,但因為新建部份相當簇新而又有不少觀音像和壁畫,也算是一個好去處。


6 則留言:

  1. 沙化…
    荃灣西方寺我都未去過,荃灣我只知有間圓玄學院,我呀個亞媽就係個度享仙褔
    [版主回覆08/01/2010 00:00:00]查實去圓玄學院和西方寺都不是太方便,因為 81 號專線小巴的總站不是很近荃灣港鐵站,要穿過幾條行人天橋先可到小巴總站。

    回覆刪除
  2. 我好似好很多年前去過, 講真真係好多香港人都無去過. 
    [版主回覆07/31/2010 23:49:00]兩年前的西方寺與昨天我去的西方寺已經好唔同了!

    回覆刪除
  3. 原來响圓玄隔離, 下次去埋先得.......
    [版主回覆07/31/2010 23:47:00]如果你坐 81 號專線小巴去圓玄學院的話,西方寺就在之前一個落車位。

    回覆刪除
  4. 點解....你影親d相都可以無人o既
    [版主回覆08/01/2010 00:03:00]無人都好過見鬼嘛 

    回覆刪除
  5. 咦!你返左你?
    [版主回覆08/01/2010 10:18:00]係呀,下星期開會我會到,過兩日收件都會去會展。你會現身嗎?

    回覆刪除
  6. 西方寺未去過,自已居住o係香港好多香港名盛古地都無去睇過!真係有o的慚愧!第日有時間都要帶o的仔女行o下先 ~
    [版主回覆08/02/2010 15:10:00]帶仔女去最重要是影相;到他們大了的話就要向他們 book 時間你才有機會同他們去街了 

    回覆刪除