Translate

今日(六月三十日)入手

今日放工回家後去郵局取了兩件模型包裹,其中一件在打開之前怎樣也想不起是甚麼。而另一盒是望穿秋水的小喇叭出的加軍 LAV III 裝甲車。四月時小喇叭出的加拿大 LAV III TUA 版我早就在 Rainbow Ten 入了,但還是三兩星期前本地模型舖才到貨。很自然地,那批模型不消多久就告售罄。故此我既不等本地模型舖入貨才買,亦不等回港時才買,我在 Rainbow Ten 第一日到貨時就入了。不過話分兩頭,這盒模型在日本推出幾日之後不單止 R10 賣光了,連 HLJ 和 1999 至今亦賣斷了市。你話我幾好彩呢!(不過我仍然沒有時間砌它


下圖:正宗的加軍 LAV III


下圖:四月出的 TUA 版有 547 件組件,而早兩星期出的正宗版則有 478 件零件。


下圖:不過新出的竟然賣貴了¥1000!


下圖:比較一下內裡的組件其實相差不遠,沒有理由兩者相差這麼多!


下圖:不過如果有機會的話,我會在香港買多盒,因為這車還有一個白色聯合國維持和平部隊的塗裝。如此這三部車(Stryker, LAV III TUA 及 LAV III)就不寂寞了!


下圖:不過模型附送的這張紙的印刷很粗糙,星期五返工時要問問同事實物是否也是印刷粗糙的。


下圖:同場加映別人的模型乙盒。




生活的分界線




下圖:昨晚砌到天光,這是今晨四點半窗外的景色。


下圖:早上上班時的天色跨啦啦。


下圖:中午在公司遠望,一大班人正在圍觀英女皇為 Oscar Peterson 的銅像掲幕禮。


下圖:下午放工時的天色小喇叭。


下圖:這就是明天加拿大國慶表演的主舞台。

11 則留言:

  1. 我都有一部啊! 佢可以變機械人呢!!!
    [版主回覆07/01/2010 20:37:00]我代你 WS 的室友講:「X,你早響你有一盒吖!」

    回覆刪除
  2. 砌天光仲可以返到公?好嘢! BTW, 要幫手plan日本行或什麼booking就吩咐啦...
    [版主回覆07/01/2010 20:42:00]我唔係日日返工都要帶個腦架嘛  吩咐就唔敢,只有一件事要請教你:由東京去大阪的新幹線不需預先三個月訂位吧,當日或之前一日去買定飛都可以呱?!

    回覆刪除
  3. 小喇叭 d 嘢响香港都賣咗..........
    [版主回覆07/02/2010 08:14:00]小喇叭本來好似就係大陸廠,應該無幾多資產在香港吧?!

    回覆刪除
  4. 東京至大阪的新幹線每日有好多班車,我相信在非繁忙時間唔使一早訂飛。但至好一兩日前買定會安心好多。 FYI: http://www.jr-odekake.net/ 出発駅: 東京 到着駅: 大阪 檢索 之後輸入日期及時間,只check新幹線及普通車指定席 檢索
    [版主回覆07/02/2010 08:12:00]明白,大感激 m(__)m

    回覆刪除
  5. 砌到天光跟住返工 不過幅晨曦好正
    [版主回覆07/02/2010 08:11:00]時間無多嘛,唯有開夜車

    回覆刪除
  6. 一. 首先我代我室友謝謝你先。
    二. X﹗YAYA﹗個盒變唔到身架﹗﹗我笑下你﹗
     
    [版主回覆07/03/2010 05:42:00]一. 請代我向你的室友追數吧!
    二. YAYA 只係話佢有,無講過話佢開過盒模型。

    回覆刪除
  7. 晨光初路的景色係邊度睇都真係無得頂
    不過都已經好耐冇親眼見過lu...
    [版主回覆07/03/2010 05:43:00]睇少啲健康相早睡早起啦 

    回覆刪除
  8. 今次喇叭仔個盒面好靚窩!!
    [版主回覆07/06/2010 09:51:00]不過內裡與部 Stryker 都係差唔多。

    回覆刪除
  9. 轉盒面,新decal呢d老長成日做啦. 不過bandai仲犀利就係啤透明再賣多次.
    [版主回覆07/07/2010 10:28:00]非也非也,笨大再絕一招係將 HGUC 高達同渣古兩盒模型合二為一去賣,賣一次等如之前賣兩次 

    回覆刪除
  10. 應用係出side-7 套裝. 3隻渣古加一隻高達. ps: 仲有一招就係Z-Gundam加渣古頭!!
    [版主回覆07/08/2010 08:37:00]對,對,一山還有一山高 

    回覆刪除
  11. 優質品 不錯之選....有空來我blog指點下我!!
    [版主回覆07/17/2010 05:19:00]優質品?!邊度邊度 

    回覆刪除